vineri, 2 iulie 2010

Diverse legate de meniu

E vorba despre meniul Isabelei dar si al meu.
Am citit zilele trecute (mda...si eu ma uimesc citeodata ca mai am tim sa pun mina si pe alte carti decit cele de chimie sau electrochimie sau pe Mama si copilul) o carte ce m-a pus pe ganduri " Reteta sanatatii perfecte" a lui Patrick Holford. Omul, documentat desigur ca orice american afirma ca in 6 saptamini iti poti schimba dramatic stilul de viata si aspectul doar urmand sfaturile lui...sfaturi de bun simt de altfel, spun eu dupa ce am lecturat cartea.

Asa ca incepind de luni am inceput timid sa scot carnea din meniu si sa introduc seminte (in, susan, dovleac) si quinou sau naut (yamii, delicioase!), sa maninc seara usurel (cite un iaurt bio sau un pic de mozarella), sa ma gandesc serios sa ma reapuc de cura de antioxidanti (vit A, C, E), sa incerc sa elimin si glutenul (ca urmare am papat doar piine de secara saptamina asta), sa beau mai multa apa si sa meditez. Sper sa ma tina ...cert e ca am de luat niste decizii serioase referitoare la dieta mea si implicit a Isabelei.

Isabela astazi a mancat piersica cu para la mic dejun, legume (morcov, cartof, cartof dulce) cu galbenus la prinz, acum la 7 continua cu legumele si la 9 va papa iaurt in care ii pun cereale (orez sau gris cu lapte).

Imi tot fac curaj sa incep sa ii introduc laptele praf...pina in septembrie ar cam trebui sa renuntam la san tinand cont ca voi fi plecata 10 zile...dar mi se pare asa de greu, dificil psihic mai ales. Ca inca asa imi place sa o tin la piept seara, langa mine si sa ne privim ochi in ochi. Dar...creste. Of of...creste prea repede!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu