duminică, 7 aprilie 2013

Scoala/gradinita "altfel"

A trecut si prima noastra saptamana "altfel". Saptamana in care noi parintii am fost implicati (cati am fost...din pacate nu prea multi) zi de zi in activitatilor grupei mici "pestisorii argintii". Luni pentru ca tati e fost la Bucuretsi si mami a avut ore de la 8 la 20 fara a avea pe cine lasa in sala la studenti am trimis-o pe Buni la spus de povesti si ghicitori. Adica luni au fost activitati interactive copii-parinti. Isabela a trebuit sa le prezinte colegilor ei un animal preferat si a vorbit despre cai (sincera sa fiu am ramas uimita...ma asteptam sa le spuna de bufnite!). Si mama si educatoarea mi-au laudat-o cate stie si ce frumos si corect vorbeste. Mi-a crescut inima... Marti am avut program de dansuri populare. A venit o pereche de dansatori de la Romanasul in costum de Somes (zona Nasaudului) si au prezentat costumele, dansurile, obiceiurile locului. A fost super ...m-am simtit tare bine si am filmat tot. Dar nu stiu de ce nu pot atasa un filmulet...of blogger-ul asta! Miercuri am fost cu tati cu tot (pe post de sofer) la ferma si acvariul celor de la Univeristatea de Stiinte agricole si medicina veterinara. Dupa aproape 3 ore de stat acolo de abia am reusit sa scoatem copilasii si sa ii aducem spre case..:) Joi a fost zi de teatru de papusi...Rapunzel...ca tot nu ne plac printesele si papusile. Dar de atunci tot discutam despre printese. Mi-a spus chiar sa ii dau jos pe Winnie si prietenii ei de pe pereti si sa lipim printese..:) Vineri am luat o pauza si am intrat in vacanta prelungita..Pana in 15 aprilie. Vreau sa mai spun ca zilnic mi-au trecut prin catedra/laborator intre 120 si 360 de elevi de diverse varste care au vrut sa vada laboratorul si facultatea. Mi se pare o initiativa laudabila. Am remarcat si faptul ca centrul a fost blocat toata saptamana, ca s-a circulat bara la bara la orice ora din zi...ca era plin de grupuri de elevi, copii pe strazi la orice ora...Clujul era animat si tanar. Grozava senzatie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu