miercuri, 25 decembrie 2013

Prima scoala absolvita

A fost scoala de schi. Prima data cand Isabela a pus schiurile in picioare a fost in saptamana 14- 21 decembrie la Hinterglemm- Saalbach in Austria. Am ajuns dupa un drum din doua bucati (am dormit pe granita cu Austria) si pe un soare naucitor...pana am intrat pe nationala printre munti spre Saalbach totul era verde in jurul nostru...arata a primavara. Dar cum am inceput sa urcam spre 1000 m a aparaut si zapada. Soarele nu ne-a parasit toata saptamana... a fost bine ca ne-am bronzat si am avut vizibilitate buna dar si rau ca pe la 1500 m zapada era foarte foarte grea iar la 1000 m deja pe vineri se topise. Am inceput din prima sa cautam o scoala de schi cat mai aproape de pensiunea unde locuiam si am sfarsit prin a merge la Snow & Fun (http://www.skischule.com). Unde evident toti copilasii vorbeau engleza is germana la fel ca si teacherii. Dar ne-am descurcat si asa...cu trei vorbe in engleza si doua in germana esentialul a fost prins. A fost o vacanta extrem de frumoasa pentru ca am fost impreuna 24 din 24 de ore pentru 7 zile, pentru ca am stat la aer si ne-am miscat, ne-am descarcat adrenalina ce ne-a sters creierele de toate problemele care ne-au stressat in ultima vreme, am profitat de soare si zapada, am constatat ca avem un copil extrem de talentat nu doar la muzica, balet si la alte chestii artistice ci si la sport...intr-un cuvant ne-am simtit super!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu