joi, 12 decembrie 2013

Serbarea de la gradi

Da, a trecut si aceasta serbare. Am rezistat eroic si cu stoicism la spectacolul ce a durat aproape 2 ore...mult prea mult pentru mine, enorm de mult pentru copilasii de pe scena care se plictiseau de numai...Isabela a avut nenumarate tentative de a se ridica si a se misca ...dar a fost de fiecare data admonestatat sa stea jos...:) Sa zicem ca asta nu mi-a lasat gustul amar ci momentul in care am realizat doua lucruri: 1. genul acesta de serbare in care educatoarele parca se justifica cu ce au facut ele in ultimele luni cu copilasii....e evident ca se lucreaza cu ei nu era nevoie sa stea copilasii drepti 2 ore 2. cadoul primit de la Mos Craciun: o cutie de bomboane rafaelo, o punga de 500 g de bomboane de pom, o punga de sugus, un mos de ciocolata de 200 g...fara fruct, fara o carticica, fara culori...dulciuri domle la greu sa ii facem diabetici si sa ii tampim. Dar lasand la o parte dezamagirile mele de adult traitor in Romanica serbarea a fost frumoasa, copilasii draguti, entuziasti, dornici sa il intampine pe Mosul...Ne-am distrat foarte bine, am spus poezia foarte clar, rar si tare, am cantat, am colindat, am dansat, am povestit inn engleza si am cantat cantece de irana in engleza...parintii au filmat, pozat si lacrimat. Si s-au simtit mandri de asa copii frumosi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu