luni, 28 februarie 2011

Amestecate

La capitolul ce mai face mami de Isabela vreau sa spun doar ca:
1. a trecut otita..adica aud si nu ma mai doare urechea! Miine ma duc sa imi fac audiograma..sper sa fie ok.
2. de azi incepe sem II...nasol de nasol...voi avea trei zile pline cu cite 6-8 ore/zi si doua in care voi putea face cercetare/redacta si uneori sta acasa.
3. mobilizata de Gabi si redirectionata de blog-ul ei pe blog-ul Dianei de azi am inceput sa tin dieta disociata...cred ca imi va fi greu in zilele de proteine ca nu mai maninc carne din ianuarie...voi incerca iar pui si voi merge mult pe peste/lactate/oua iar in zilele V voi incerca soia/quinoua/amaranth/linte. Am cumparat deja si canepa si seminte de in...sper sa fiu ok. Si mai ales pana pe 25 iunie sa pierd min 7 kg! Doamne ajuta!

3 comentarii:

  1. Cecilia, mult succes cu dieta! Eu nu stiu de ce o tii, sincer, pentru ca arati super!
    Eu ar trebui sa mai dau jos cam 4, dar zic pas momentan pana nu o intarc pe Ana.

    Si ma bucur ca totul e bine cu urechea!

    Te pup, o saptamana frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nela ce draguta esti tu! Ca sa arat super in acceptiunea mea ar trebui sa fiu cu 10 kg mai slaba...dar nu mai am pretentii asa mari...ma pregatesc de vara si de mers la mare...asa ca se impune dieta. Plus ca se vrea mai mult stil de viata sanatos decat dieta. Asta incerc sa implementez de fapt.

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur tare mult ca te simti mai bine! :) Tinem pumnii si asteptam vesti de la audiograma!
    .... si nu in ultimul rand, bafta multa cu dieta!

    RăspundețiȘtergere