miercuri, 9 februarie 2011

Miracole exista in fiecare zi


...trebuie doar sa le stim recunoaste. Nu stiu und am citit aceasta maxima/cugetare dar cu siguranta e adevarata.

Acum 2 ani in data de 9 februarie aveam cel de-al doilea test de sarcina pozitiv. Iar la ora 12.30 la ecografie mi s-a confirmat sarcina de 5 saptamini.

Acum Isabela alearga prin casa, vorbeste si ne cearta pe limba ei, ne strange in brate si ne da "pupic". E o minune de copil.

Iar noi multumim in fiecare zi pentru miracolul din viata noastra!

4 comentarii:

  1. Asa este, Cecilia! numa' sa fim cu sufletul deschis pentru a le recunoaste.

    2 ani de cand ati "vazut-o" prima data?! wow!

    Isa este o scumpete de fetita si sunt convinsa ca va umple sufletul de bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Dana...nici mie nu imi vine sa cred cum a trecut atat de repede timpul! Si ce emotii aveam stand cu acel test cu doua liniute in mana. Acum stau si ma gandesc cum am putut trai atitia ani fara Isabela...

    Ia spune ce mai fac frumoasele frantuzoaice? Ce mai face Ana? Cum e la centrul acela de joaca? Ce tehnici de masaj ai invatat acolo? Hai ca trebuie sa scrii un post ca raspuns la atitea intrebari!

    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce emotionant, Cecilia! Asa gandesc si eu zilnic si nu reusesc sa pun in cuvinte!

    Noi am aflat in 10 februarie :D.

    Ce fain ai zis, ca nu stii cum ai putut trai atatia ani fara Isabela! :x :x :x

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. o amintire vie care creste langa voi! Emotionanta postarea! :)

    RăspundețiȘtergere