vineri, 15 aprilie 2011

De toate

Sunt obosita si sub influenta a tot ce e negativ in jurul meu.
Isabelei ii ies caninii si sufera..si eu alaturi de ea. E agitata, tipa (mult) si eu nu stiu gestiona situatia...i-am explicat si eu si taica-sau si bunica-sa ca nu e frumos, ok, ca fug copii de noi, ca speriem catelul ca etc etc...degeaba. Apoi uitandu-ma prin diversele carti am citit ca e si frustrarea copilului de a nu se putea exprima , de a nu fi inteles...si ca trece. SPER! Ca altfel o iau pe campii.

In alta ordine de idei de ieri are si o blefarita la pleoapa de la ochiul drept (nici nu ma mira la cat alearga pe afara si cum venim de murdarele in casa...duce mana la ochi si..asta e). Pai si daca are fata blefarita am zis hai sa o spal cu sampon antiblefarita. Norocul nostru e ca taica-sau lucreaza in domeniul oftalmologic iar eu am terminat o facultate de profil medical (Farmacie). Ca in trei farmacii in cate am fost sa ii cumpar samponul care stiu sigur ca il pot folosi pentru ea (ca nu irita ochii, ca nu are si antibiotic si corticoizi) mi s-a raspuns asa (spun pe rand): (1)hai sa iti dau tobrex! Face minuni....Eu oripilata...pai e tobramicina..e anitibiotic..nu cred ca e cazul.
(2) eu zic sa o dai cu ceai de musetel si apoi sa o dai cu netildex! Iarasi revoltata...pai si ala e antibiotic..si are si corticoid! (eu)
(3) auzi draga...tu oricum esti de pe alta lume (ii spunea altei colege...auzi, inca ii gateste separat fetitei si ii da niste chestii de care eu nu am auzi: linte, quinoa, fara carne) de ce nu o tratezi cu o chestie din aia de a ta...bio?

NO OTHER COMMENTS!

Ca tot se discuta zilele trecute despre compania J&J si spagile date medicilor din Romanica. Trist e ca spagile se dau si farmacistilor...astia sunt impulsionati rau sa prescrie un anumit produs...si vad ca banul dicteaza. Daca si mie (pe mine ma cunosc farmacistele din cartier, mi-au fost fie colege, fie studente) si-au permis sa imi faca recomandarile de mai sus...:(( Suntem de rasul curcilor.
Ca sa nu mai spun atitudinea fata de alaptat...cand tot dispunem de atatea sortimente de lapte praf ce sa te mai chinui si extenuezi sa il alaptezi! (puneti ghilimelele voi va rog, asta mi s-a spus mie cand avea Isabela 4 luni)

Acum de trei ore (ca stau cu nasul in laptop si in surdina merg canalele de stiri) vad la TV scandalul Columbeanu...rusinos!!!! Sa te certi in halul asta pe copil..e logic, dar sa mediatizezi asta in asa hal e rusinos!!! Cum te mai poti numi parinte cand il postezi pe youtube si il arati la toata tara. Mi-e mila de fetita lor. Si by the way...chiar asta e problema majora a romanilor in acest moment? Ce fac nenorocitii aia doi???? Vine Pastele, intram in Saptamana Patimilor, sunt romani si mai ales copii care nu au ce manca si ce imbraca iar noi ne uitam ca tembelii la "conacul" de la Izvorani. Vedem vuitoanele lui Udrea dar nu am avut bani sa cumparam manuscrisele lui Cioran! Imi e cumplit de scarba de tot ce se intimpla si ma intreb zi de zi ...cum se va adapata Isabela la lumea asta nebuna... cand eu incerc sa ii implementez niste principii, sa aprecieze niste lucruri pe cale de disparitie vad eu...cumplite dileme!

Last Edit: Azi Isabela implineste 1 an si 7 luni! La multi ani puiuta mica!!!

Un comentariu:

  1. Cecilia honey, te inteleg perfect! Problema ta e ca esti prea informata! :) Gandeste-te ca daca n-ai fi stiut despre antibioticele respective, erai mai calma acum. Daca n-ai fi stiut despre quinoa, lapte matern si manuscrisele lui Cioran, ai fi fost impacata cu tine in momentul asta!

    Ce pot sa spun? Vom lupta cat vom putea pentru copiii nostri si pentru ca ei sa aiba o viata normala. Dar recunosc ca in locul tau m-as gandi sa merg in afara. Spun "in locul tau" pentru ca tu ai avut oportunitatea asta si ti-ai gasi usor loc.

    Pupici! Si sa vina soarele sa ne/va mai inveseleasca! Si sa nu va mai chinuie caninii! Nopti si zile linistite!

    RăspundețiȘtergere