luni, 25 aprilie 2011

Ne-am motorizat

Daca tot am fost cuminti anul acesta de Paste iepurasul i-a adus Isabelei mult dorita si asteptata tricicleta alaturi de Tigrila (amicul lui Winnie), cutie de nisip acoperita si ustensilele pentru joaca in nisip.

Dar cea mai mare bucurie ne-a produs-o tricicleta...era gata gata sa doarma in ea! Iar sambata am stat afara mai mult pe tricicleta decat in parc sau pe topogan.
Sunt convinsa ca o sa se sature repede si de tricicleta dar pe moment e ceva nou si ii place.


Adevarul e ca am studiat serios piata pana ne-am decis ce sa ii luam. Tricicletele chinezarii cu tot felul de animale care mai de care mai colorate mie nu mi s-au parut ok atat datorita calitatii plasticului cat mai ales a rotilor si formei scaunului. Am cautat roti de cauciuc si scaun ergonomic. Si pentru asta am platit...cam multisor zic eu dar asta e. Toate cerintele vis-a-vis de triciclete le-a indeplinit SmartTrike-ul Recliner. Asa ca....tati sa traiasca si sa produca (bani!) iar toys'r'us-ul din SCS, Viena sa nu dea faliment si sa mai faca promotii.



Aaaa...si sa nu uit....sambata a inceput prin a fi plimbate prin cartier de amicul nostru Dei Dei care, ca un cavaler, a venit si ne-a luat din poarta (blocului) cu BMW-ul rosu adus de iepuras (masinuta electrica). Distractia a fost maxima...dupa o ora (timp in care s-a golit acumulatorul masinii) nu mai vroiau nici unul sa se dea jos...cand in final am reusit sa ii convigem sa se dea jos au trecut la treaba, respectiv la impins masinuta..:D

3 comentarii: