miercuri, 23 mai 2012

Voi ce faceti cu cei 2%?

Zilele mele sunt din ce in ce mai scurte...sau am eu prea multe de facut? Oricare ar fi varianta cert e ca sunt intr-o criza de timp teribila...intr-un cerc vicios din care nu vad deocamdata iesirea. Multa munca si multe zbateri pentru...mai nimic. Cuget mult dar degeaba...solutia inca nu o vad. Oricum...ma bucur ca Isabela creste frumos si ne lumineaza zilele cu prezenta ei tonica. Ma supara inca lucurile mici pe care le vad zi de zi in jur: familii de medici care aleg sa isi hraneasca copii cu lapte praf ca e mai "comod", prietene care nasc prin cezariana (medici si ele) ca e mai "elegant", copii crescuti de bunici (parintii ii vad doar in weekend desi stau in acelasi oras!) ca asa e trendu-ul, firma e mai importanta, copii injurati in parc si amenintati de bone/parinti...si in toata invalmaseala asta stau si eu si ma intreb unde e de fapt normalitatea? La ei sau la mine? Sau mai bine sa nu ma intreb...ca e mai simplu. Oricum ce m-a mobilizat sa scriu azi e postul lui Cati (mami de Raisa) si apoi al Nelei (mami de Ana & Alex)...e 24 miine, mai avem 2 zile pentru redirectionarea celor 2%. Noi anul acesta ne-am decis pentru "copii, suflete, sperante" si pentru "Salvati copii". Voi? Hai...mobilizarea, timpul nu e pierdut. Detalii si formularul 230 sunt la adresa: www.copiisuflete.ro Spor!

2 comentarii:

  1. Noi suntem fideli, de cativa ani, Smurd-ului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loredana si noi am fost pana acum un an doi...apoi am ajuns la concluzia ca sunt asa de multi copilasi care au nevoie de tratamente costisitoare si multa indiferenta in jur.
      Oricum...indiferent catre cine sunt directionati eu sper din tot sufletul sa ajute si sa faca diferenta!

      Ștergere