vineri, 4 mai 2012

Lipsa acuta

...de timp. Se vede asta din neglijarea, deloc voita a blogului. Si azi mine aniversam 2 ani de blog..:) Dar la 4-6 ore de curs pe saptamana si zile cu cate 12 ore pe zi...timpul pe care il petrec acasa prefer sa il petrec cu Isabela. Care ma intreaba dimineata cand plec "la stundenti", "mami duci pe Beia la stundenti?". As duce-o cu cel mai mare drag... Dupa mesele (cate le mai am libere) le petrecem in parc. Avem jucarii noi in parcurile pe care le frecventam si ne bucuram de ele. Stam pana da noaptea peste noi. In casa, puzzle-urile, cartile si prietenii ne ocupa timpul. Le face prietenilor spectcol, isi pune o paturica pe spate pe post de pelerina si incepe cu : "Doamnelor si domnilor". Apoi le canta si le danseaza. E totala. Mai desenaza...pe pereti, pe mobila si mai nou pe pantofi. Ai cui or fi si s-or nimeri. Asa ca eu pe pantofii mei cei noi rosii am "dungi de tiglut". Greseala mea ca i-am lasat pe hol. Si..am uitat sa spun ultima distractie adaugata in portofoliu: probatul lenjeriei lui mami si tati...isi ia maieurile lui tati pe ea si se admira in gradina...isi mai trage peste un sutien, pe manuta o pereche de bikini pe post de "poseta, mami"...si e gata "doamna Beia"...:) Sunt in perioada de recuperari dupa atatea sarbatori legale ...mai sunt si in perioada de regim. In iunie am 20 de ani de la terminarea liceului (uau...acum cand scriu ma gandesc ca sunt 20!!!!). Asa ca m-am mobilizat si sper sa ajung in cateva saptamani la greutatea de acum 10 ani (as vrea eu la cea de acum 20...dar...de fapt as vrea un buton "turn back time"...stiti de unde il pot procura?). Pana acum rezultatele sunt promitatoare. Sunt mandra ca am 14 zile fara piine si zahar...mare lucru! Si am mai spus ca nu am timp? As vrea o zi de 48 de ore. Ma asteapta o conferinta si 7 zile de stat in Bucuresti din 12 mai...pregatesc prezentari peste prezentari si cursuri pentru scoala doctorala. Printre altele. Dar altfel nu as simti ca traiesc, nu?

2 comentarii:

  1. Pfuai, eu ar trebui sa mai dau vreo 5-6 kg jos. Dar na, nu se poate, macar sa faca Alex un an de alaptat si atunci vedem.
    Oricum presimt ca voi da jos, de la sine, fara regim destul de mult in perioada ce vine. De nevoie! :))

    Va pup, dragelor.
    E mortala Beia. Va citesc cu placere, as always!
    In concediu cand mergeti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Concediu? Ce e acela Nela? Glumesc...sincera sa fiu nu stiu. Din concediul meu a disparut o luna ca asa a vrut onor conducerea facultatii sa avem trei sesiuni una dupa alta in iulie iar de la 1 sept ne iau de buni, proaspeti si odihniti. Probabil prin august si tot probabil Turcia. Mai vedem, mai negociem. Ei , lasa cu kg ca se duc ele de la alaptat. Eu m-am mobilizat cand am vazut la Gabi ca merge usor...imi pare rau ca ea a trebuit sa intrerupa. Eu pana acum sunt ok si - 4 kg...as zice stop. Dar m-am ambitionat si mai vreau inca pe atat..:) Multumim ca ne citesti...eu nu ma pot lauda cu asta. Pupici la cei doi puiuti minunati!

      Ștergere