vineri, 27 aprilie 2012

Diverse

Sau fuga de idei..pe motiv de varsta. Cert este ca am avut o saptamana de vacanta, vacanta de Pasti in care am stat in parc, ne-am jucat cu plastilina, am desenat pe unde am apucat(pe jos prin parc, peretii camerei sau pe hol), am citit si am cantat...intr-un cuvant am stat cu Isabela non stop, ne-am jucat si mi-am golit mintea. Si a fost super...chit ca mi-au ramas o gramada de probleme nerezolvate...dar timpul petrecut cu ea a fost si este priceless..:) Am primit in plus si un cadou tehnic de la iepuras, un galaxy care inca imi pune probleme la folosire (uau cate programele are si optiuni si facilitai, sunt data pe spate...incep treptat treptat sa imi neglijez BB, asistentul meu personal). Sper sa ne imprietenim repede si sa putem sa impartim echitabil sarcinile intre Samsung si BlackBerry..:) In plus mi-am testat imunosenzorul (pe care il construiesc in 48 de ore) si ....functioneaza!!!! Ioi, ma apuca disperarea cat mai am de lucru la el la partea de optimizari..dar in asta consta de fapt distractia in laborator! Si...m-am decis la mai mult mers pe jos si iesit pe afara ca tot e vremea frumoasa asa ca bantuim cat putem de mult. Cam astea sunt motivele pentru care blog-ul e neglijat..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu