marți, 3 aprilie 2012

Obiceiuri de...domnisoara

Intrebata zilele trecute, dupa ce tocmai terminasem de citit dintr-o cartulie de a ei cu meserii, ce vrea sa devina cand va creste mare, Isabela a raspuns dezinvolta (spre disperarea mamei ei!): "domnisoaia".
Si ca sa fim antrenate de mici pentru o meserie atat de grea, de dificila si care presupune eforturi..:)) am fost azi la coafor impreuna. Ideea era sa o tund pe ea si sa ma aranjez pe mine. Am iesit de la Alina doar cu Isabela tunsa pentru ca bineinteles nu a avut rabdare sa stea mai mult decat cele 6 minute petrecute pe scaun in timp ce Alina o tundea..:) Are o coafura moderna care ii pune in evidenta ochii...asa o fatuca scumpa are ca imi vine sa o pup non stop.


Dar am profitat apoi sa stam 40 de minute la Boribon...ahhhh...magazinasul acela mic e o oaza de fericire vad ca pentru amindoua. Am iesit incarcate cu puzzle-uri, iepurasi, oua, mieluti, margelute de lemn, vopsele pentru pictat cu degetele, un banjo...Beia le-a probat pe toate, dar pentru ca era asa prinsa in "probatul" jucariilor nu a vazut tot ce am cumparat. Ii va aduce iepurasul din ele, apoi va mai primi de 1 iunie altele...eu una sunt linistita ca am mici cadouri pentru ea si prietenii ei pana in septembrie.

2 comentarii:

  1. Pupam frumoasa domnisoara!

    Si da, Boribon rocks!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe...stiu ca si tie iti place Raluca..:) A fost innebunita...a probat toate jucariile posibile iar doamna de acolo (mama de doi baieti) i-a facut pe plac...am facut teatru de papusi, am cantat, am dansat, ne-am dat in leagan...de abia am putut sa o mai iau din magazin. Pacat doar ca e unic in Cluj...:(

      Ștergere