duminică, 16 martie 2014

Martie...

Da, a inceput luna martie de 16 zile si eu nu am apucat nici sa intru pe blog sa mai fac curatenie si sa incarc poze cu ce am mai btricolat. Nu am spus (ca niciodata) La multi ani femeie! Si nici nu am urat nimanui o primavara frumoasa cum mi-a spus zi de zi din 1 martie Isabela. Nu am pus nici poze de la ziua lui tati (6 martie) si nici de la schi de pe domeniul Sureanu. Am avut de 8 martie si lectie deschisa la balet iar la gradinita am facut martisoare pe care le-am vandut la un targ caritabil si apoi felicitari de 8 martie. Nu am intrat pentru ca....asa cum e in fiecare an, semestrul II e doborator. Ore, multe ore, cursuri, predari la proiecte, contractari, depunere de noi proiecte (europene), evaluari colegiale si autoevaluari, rezumate si proceedings-uri, inscriere la congrese si plata taxelor de participare. Si...reorganizarea casei...doua dressing-uri noi si reimprospatarea bailor. Adica in media o saptamana cu cate 4 mesteri/zi. Curatenie de primavara si sortarea hainelor noastre. Ce pastram si ce dam. Curatenie de primavara si in garaj. Urmeaza gradina. Cam atatea...ma si mir ca mai rezist. Sunt in faza in care dorm cam 4 ore/noapte si nici acelea legat. Isabela inca mi are o trezire pe noapte pe la 3.30-4. Dupa care eu nu mai pot sa adorm decat pe la 5 ca sa la 6.30 sa sar ca arsa. Asa incat astept cu interes vacanta...care o fi ea dar vreau vacanta!!! Isabela m-a pictat de 8 Martie (imaginea de sus). Asa ma vede ea la 4 ani si 6 luni. O iubesc atat de mult! E o mica artista!
Sa aveti o primavara frumoasa si insorita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu