joi, 10 aprilie 2014

Despre Scoala altfel.....din nou

Da, de luni suntem in saptamana cu scoala altfel. Iarasi Clujul freamata de atatia copilasi si tineri pe strada...laboratorul nostru este plin din doua in doua ore si ne straduim sa le facem turul de onoare..:) La gradi la Isabela s-au intamplat tot felul de lucruri; din pacate anul acesta programul meu nu mi-a permis sa particip la multe din activitatile prevazute. Luni a fost in vizita la scoala din cartier (by the way inca nu stim unde vom merge la scoala)...marti a urmat vizita la dentist. Isabela desi a fost la prima ei vizita la dentist a fost foarte curajoasa. M-am bucurat sa aflu ca e printre putinteii din grupa fara probleme de dantura (hmmm..ce face alimentatia corecta, pasta Elmex si spalat cu periuta automata).
Marti dupa masa am fost la Targu educational unde Caravana veseliei a organizat un spectacol demosntrativ de balet. Si unde ne-am simtit tare mandri de mica noastra balerina:
Miercuri a urmat concursul de povestiri. Azi am avut teatru de papusi si dupa masa am inaugurat gradina si parcul gradinitei reamenajat de noi parintii. Miine devenim mici brutari... Iar sambata zburam spre Portugalia...Lisabona & Coimbra...here we come!

2 comentarii: