miercuri, 14 iulie 2010

Ce mai facem


Of of mai mai....de 10 zile imi tot fac curaj sa intru sa mai postez ceva dar tot timpul intervine ceva. Dar daca tot am intrat enumar cite ceva din achizitiile Isabelei:
- nu avem inca incisivii superiori
- stam bine de tot in picioare, ne place de numa', ne aventuram sa ne tinem doar cu o manuta de tot ce prindem, mai nou se ridica de jos agatandu-se de pantalonii mei ( e mortala :D)
- busileste cu o viteza incredibila...acum o las in camera ei si peste 1 minut e in sufragerie sau bucatarie
- am inceput de luni sa papam seara lapte praf de la topfer...timid cu 75 ml dupa care am tot crescut cantitatea...nu e chiar caaahhhh dar nici delicios nu e. Am mutat masa de cereale la ora 18.30 ca seara sa bem doar lapte
- nu mai vrem sa stam in carucior ca nu avem vizibilitate buna...asa ca ne-am gandit si razgandit si pana la urma am decis ca se impune un drum de Viena sa facem un shopping mic (carut, pantofi, hainute etc etc)
- am inceput sa ne incruntam a plans la oamenii pe care nu ii stim...dar la aia pe care ii stim zambim si ne cerem in brate
-tot cu 2-3 reprize de refill pe noapte suntem!

Azi e ziua bunicului...ii facem tort. Miine ne serbam si noi asa ca acum fug la bucatarie!

Ah..am uitat sa spun dar saptamina trecuta 4 zile am fost la tara...again..si am dormit bine si ne-am simtit bine! Deci mai mergem....saptamina viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu