joi, 1 iulie 2010

Sunt o lenesa...

Asta e adevarul. Ma mobilizez greu sa intru sa scriu...acum am o scuza, am avut de corectat aproape 100 lucrari de ale liniei francofone..asa ca tot weekendul s-a dus cu asta. Dar nici nu am fost intr-o pasa creatoare. Imi tot gasesc scuze. As avea ce scrie in fiecare zi, Isabela face progrese uimitoare si mai descopera ceva in fiecare zi. Eu in schimb nu am timp de nimic. Si ma doare asta. Parca traiesc o mare dezorganizare fata de cat de bine imi era organziata viata inainte. Cum surfam intre doua joburi, hobby-uri, iesiri cu amicii, internet, muzica, casa....acum nu mai am timp de nimic!

Anyway...Isabela umbla...face 10 pasi legati dupa care face pauza stand pe jos in fundulet. Nu mai vrea in carucior. Se agata de orice si se ridica in picioare. Se "cearta" cu fetita din oglinda si gongane la ea minute in sir. Musca...si o chinuie incisivii superiori, tot des se trezeste noaptea. Are noi silabe in vocabular: dada, ghie ghie, dede, tata, meme, baba, mama, aie, eieie. Creste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu