joi, 29 noiembrie 2012

Minivacantaaaaa

Eu sunt cea care ma bucur de ziua in plus la weekend. Sorin e in Dubai (ce rau ii merge, nu?) iar Isabela e trista ca miine nu trebuie sa mearga la gradinita...asta e un subiect ce merita mentionat. In sfarsit II PLACE LA GRADINITA! Si abia asteapta sa mearga. Pregatim de seara hainele dupa ce o intreb in prealabil...bineinteles ca dimineata se schimba toate si ne scoatem fusta, ciorapii, bluza si vrem alta exact la 7.55 cand eu sunt deja super stresoiu ca nu ajungem la timp! Imi repete tot drumul in masina uite mami, nu plang dar sa vii repede dupa mine. Dupa ce o asigur ca vin repede fie eu, fie buni, fie tati, fie bunu'se linisteste. Ne-am dus bufnita de pe papuceii tikki (cu tot cu ei of course) sa ne tina de urat pana vine mami sau buni dupa ea...O las dupa ce ne pupam de zece ori, educatoarele ma asigura ca e totul ok, e bine integrata si are doua prietene bune (Lizi si Bianca) cu care face toate traznaile de pe lume. Si in principal se catara si sare...asta face si acasa...desi stau tot cu gura pe ea sa nu cada si sa nu se loveasca. Avem genunchii vineti de la cate sarituri face de la inaltime... Canta diverse cantecele in engleza desi mi s-a spus ca in toiul repetitiilor cantecelelor in engleza Isabela canta Frere Jacques invatat de acasa..:) Mie nu imi vine sa cred ce repede prinde orice ii spun. Si cum repeta cand se joaca cu ferma...da, inca ne jucam cu ferma si vrem de la Mos Craciun pe oaky oac...tot e bine ca inca nu imi cere Barbie. Dar ma gandesc cu groaza ca vine si varsta aceea... Ne pregatim de serbare, vom fi Craciunita...ne-am facut rost deja de tinuta. Sa vina deci serbarea si Mos Craciun. Dar pana atunci il asteptam pe Mos Nicolae!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu