vineri, 2 noiembrie 2012

Vacantaaaaa

Gata, prima vacanta de gradinareasa sau de scolarita sau de copil inregimentat deja pentru cel putin 15-20 de ani in sistemul de educatie (sper ca nu toti acesti ani vor fi in sistemul de educatie romanesc..sper din tot sufletul!). Desi azi cand am luat-o de la gradi mi-a spus vesela ca "miine sa vina tusa Cici dupa mine". Asta pentru ca ieri a fost bunicul Sandu dupa ea...am mai variat putin. Astfel in diminetile cand o duce buni nu plange deloc si ne anunta asta triumfatoare: azi nu am plans mami deloc ca am stiut ca vine buni dupa mine. Eu am dus-o ieri dimineata si a fost jale...nu mi s-a desprins din brate. Am fost si apostrofata din cauza asta deoarece nu s-a mai intamplat de ceva vreme: "Doamna aveti o fata prea mamoasa...ne-a spus ca mergeti acasa si o tineti tot in brate..chiar si cand doarme o tineti in brate". Eu am replicat "si ce e rau in a o tine in brate?" "pai vedeti..de asta plange ca aici nu o tine nimeni in brate". Stiu si tocmai de asta ot in in brate de cate ori pot...pentru ca acolo nu o tine nimeni in brate...acolo nu stiu in ce masura e auzita si ii sunt ascultate dorintele... Sa vedem ce vom face peste o saptamana ...mai vrea Isabela la gradi au ba? Mie mi se pare acomodata si cu multi prieteni...ii place de profa de engleza si miercurea musai trebuie sa mergem in rochita care "face asa" (adica sa invarte...are dansuri si balet). Ne povesteste seara de colegii si colegele ei, ne spune poezii, ne canta si ne povestete despre Martinel (incep sa cred ca ori are fiica mea o obsesie pentru el ori asta i se citeste zi de zi la gradi...toata ziua aud ca i s-a citit despre Martinel..:) Dar pana una alta suntem in vacanta si ne asteapta o gramada de activitati interesante: azi ne imbracam amandoua in printese, miine pictam cu miinile, duminica e vremea pentru teatrul de papusi. Luni si marti se ocupa tati si bunicii cu distrarea copilului, miercuri si joi daca vremea tine cu noi mergem la aer la Beclean...apoi mai vedem cum ne mai umplem timpul. Voi cum va petreceti vacanta din noiembrie?

Un comentariu:

  1. Este posibil ca Martinel sa fie personajul cu care "lucreaza" in fiecare zi.
    Ceva de genul: azi Martinel ne invita sa coloram/pictam/jucam/lipim/etc.
    Sau poate ca in caietele auxiliare lucreaza cu Martinel.
    Noi avem un ritual de-asta acasa, cu un dinozaur :))

    RăspundețiȘtergere