joi, 25 octombrie 2012

25 octombrie

Trebuia sa notez asta...prima zi in care Isabela s-a trezit fara sa biziie la 7.15 minute, si-a baut lapticul, mi-a zambit, s-a pisicit, ne-am spalat si imbracat cu rochita cea noua si am plecat la gradi fara vesnica litanie "mami nu vreau la gradi" si lacrimi in ochi...am ajuns repede cu masina si dupa ce i-am dat papuceii de casa, si-a luat de manuta prietena (pe Bianca) si dusa a fost. S-a intors sa imi spuna: mami sa vii repede dupa mine! Thanks God...parca vad luminita la capatul tunelului...parca parca incepe sa ii placa la gradinita. Dupa masa ne povesteste spontan despre colegele si colegii ei...asa stim ca are un coleg care scuipa si bate pe toata lumea, o colega care plange si striga daca i se iau jucariile ("nu stie sa impalta mami, ieri i-am luat ulsuletul albastru si a stigat"), ne spune ca ii place de doamna Mariana (una din educatoare) si de doamna Nico (profa de balet/dans), are deja cateva expresii in engleza (good moorning si how are you), canta, danseaza si ne spune tot felul de poezii pe care la aude in clasa. Dar e si obosita...ieri dupa ce a avut si balet a dormit dupa masa aproape 4 ore...ceea ce nu s-a intimplat de mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu