duminică, 14 octombrie 2012

O saptamana

...oribila. Cu multe spaime si stress la maxim, cu 3 zile de febra in care termomemtrul se incapatina sa ramana pe 39.4 si apoi urca la 40.1. Si iar cobora pana la 39...si iar urca incet, tiptil, miseleste spre 40...am murit si inviat si mi-am plans in pumni de ciuda ca sunt atat de neputincioasa!!! ca nu pot face mai nimic sa iau febra si durerea copilului meu. Si a fost doar o "amarata de gripa" ce ne-a pus capac la mai toti din familie. dar cel mai tare a afectat-o pe Isabela...de duminica pana miercuri am stat doar in casa...am indraznit sa o scot cand am reusit sa ii stabilizez febra sub 38...am mai iesit vineri 20 de minute si ne-a prins ploaia, apoi ieri am stat in parc aproape 2 ore. inca mai avem mucozitati muuuulte pe care le scoatem cu aspiratorul tot la 2-3 ore...si ziua si noaptea...altfel tusim sau ne curg rauri rauri. medicul de familie m-a consolat...mi-a spus ca tot asa vom fi pana spre clasa a II a. A fost o saptamana in care Isabela a pierdut aproape 1 kg pentru ca nu a putut si nu a vrut sa manince. Si in semn de protest ca a stat asa de mult in pat si in casa...de doua zile somnul de pranz si-l doarme pe jos..:) Peste jucarii, carti si cu cate o piesa de puzzle in mana...cert este ca nu mai vrea in apt. Si o inteleg. De joi seara am fost rau si eu...vineri nici macar la catedra nu am mai putut ajunge din lipsa de voce (asa fac eu prima data laringita) si febra. Azi am fost amandoua bine...asa ca in loc sa iesim in parc si la sarit in balti cum am facut ieri ne-a dus tati la mall. Faptul ca si-a revenit ne-a fost indicat si de imbracatul/dezbracatul singura de 3-4 ori oana si-a gasit outfit-ul corespunzator de mall..:) si de probatul a 5-6 chilotei pe zi, schimbatul din ora in ora a sosetelor...cautatul de camasi si bluze asortate lui tati etc etc...Acum i-am promis ca dupa ce se trezeste ne facem manichiura..:) De miine iar gradi...sunt curioasa oare pentru cate zile? Avem teoretci 1 luna de gradi...practic 10 zile. E bine ,nu? Of of mai mai.

3 comentarii:

  1. Multa sanatate si putere! Sper sa fie totusi acesta finalul, nu cum a spus doctorul cu clasa a 2-a. Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa, multa sanatate sa aveti! sa stii ca nu chiar pana in a II-a e asa, de prin grupa mare creste vizibil imunitatea, in pregatitoare abia daca veti mai raci de doua ori. stiu ca asta nu te consoleaza acum, dar va fi si mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim de incurajari si urari fete dragi..:) Loredana...deci doar vreo 3 ani? Hmmm...sper sa rezist psihic...:)

    RăspundețiȘtergere