sâmbătă, 20 octombrie 2012

O saptamana plina

Abunda Clujul in tot felul de oferte pentru omorarea timpului liber (ferice de cine il are) dar oricum saptamana astea ne-am facut de cap. Am profitat de Festivalul teatrelor de papusi si marionete Puck aflat la a 11 a editie si am vizionat Pinnochio celor de la Teatrul din Sibiu si Hansel si Gretel. Apoi pentru ca mami si buni sunt fane (asta o fi pluralul feminin?) de pietre si bijuterii joi am fost si la Transilvania Jewelry Show de la Complexul Expo. Azi am ajuns la cazinou, in parcul mare BOOKFEST....Uaaauuu...efectiv am fost placut surprinsa de bogatia ofertelor dar si de ce multa lume se afla pe la standuri. La standul Humanitas era coada mare si imbulzeala asa ca nu am intrat...voi merge miine singura. Pentru ca peste tot am fost cu Isabela. Azi Isabela si-a ales singura cartile dorite, eu am luat doar una din enciclopediile Larousse editate de Rao care ne lipsea din colectie. Si apropos de Humanitas..am vazut de departe sectia lor de carti de memorialistica si tare imi doresc memoriile reginei Maria a Romaniei si a lui Carol I (citita in 2004 in Canada, luata imprumut de la o amica buna). Apoi...pentru ca la Polus se serbeaza weekendul hobby-urilor am mers de la ora 14 la 15 la concursul de puzzle. Si am lucrat de doua puzzle-uri de 50 de piese cu Cenusareasa si cu masinile din Cars spre deliciul Isabelei... Miine sper sa profitam de vremea superba ce se anunta si sa stam mai mult pe afara...pentru ca de luni ne reapucam de treaba: gradinita si scoala..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu