miercuri, 3 octombrie 2012

Impresii din Belgrad

Saptamana trecuta am fost pentru 3 zile si jumatate la Belgrad. Cu treaba of course dar o zi am dedicat-o si placerii...am luat-o pe Isabela cu mine pentru a o duce la gradina Zoologica. Stiam orasul bine (prima data am stat in 20002 o luna, apoi in 2055 am mai stat 1 saptamana) asa incat imi spuneam ca si orasul si clima ne vor face bine acum la inceput de toamna. Si am avut dreptate...Isabela si azi imi spune ca vrea inapoi la Belgrad. In gradina zoologica am stat doar 4 ore...eu as fi stat toata ziua dar deja Beia dadea semne de oboseala si am decis ca e mai bine sa luam o pauza si sa continuam dupa masa in alt parc. Belgradul e un oras verde, plin de parcuri si verdeata...doar in jurul hotelului am avut 5 parcuri incat ne era greau seara sa decidem unde mergem sa ne distram... Cu cateva zile inainte de excursia noastra Isabela m-a intrebat daca vom vedea canguri...ei ii plac cangurii (adica Kanga si Roo) si vrea neaparat sa vada canguri. Ei bine a vazut...si am stat langa ei cam 45 de minute:
De fapt asteptam sa vedem si puiutii de cangur...le-am vazut doar piciorusele ca de iesit nu au vrut sa iasa din marsupiu... Un alt preferat al Isabelei a fost magarusul:
Iedutii ne-au inconjurat si nu s-au lasat pana nu ne-au terminat popcorn-ul (luat ptr pasarele) si biscuitii din geanta:
La final de vizita am cules impreuna cu Jasmina (colega, omoloaga mea din Belgrad, ghidul nostru prin Belgrad dar si prietena mea buna) o plasa maaaare de castane bune de dus colegilor de la gradi sa construiasca oite (dar despre asta in alt post):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu