sâmbătă, 22 septembrie 2012

Dupa o saptamana

Concluzii dupa o saptamana de gradinita: 1. Inca plangem dimineata de cum intram pe aleea ce duce spre gradi. 2. Seara de seara mi-a repetat ca nu vrea la gradi "decat cu mami" 3. Dupa ce plec si o las cu ochii in lacrimi sau plangand de-a dreptul le spune doamnelor educatore ca "mami vine dupa mine si ma duce cu ea la studenti sa ii invat chimie". iar doamnele o pun la geam sa se uite dupa mami...:) 4. Joi am avut prima sedinta cu parintii. Incep sa imi placa educatoarele...adica sunt cu experienta si vor sa faca ceva in timpul in care stau la munca. Si le plac copiii, sunt empatice, ii inteleg. Avand experienta nu au dat ochii peste cap la toate comentariile/propunerile facute de parinti asa cum am facut eu...recunosc...cred ca am fost taxata de ciudata (in cel mai bun caz) dupa comentariile mele. Mais je m'en fiche....important e sa ii mearga Isabelei bine. 5. De ieri de la pranz suntem cu febra peste 38. Azi am inceput sa mucim incet incet si sa ramanem fara voce. Si vad ca am inceput si eu sa raman fara voce si sa fac febra..:( Binefacerile gradinitei. Surpriza: educatoarele au filmat copilasii in diverse zile la diverse activitati. La toate Isabela participa, rade, canta, se agita...de fapt toti sunt la fel...incantati de ce fac. Nici unul nu mai plange dupa 10 minute dupa ce ii lasam la gradi...:) Asta imi da sperante ca ne va fi totusi usoara adaptarea. Plus ca datorita unor mamici dragi (Bia, Dana, Daniela) voi incepe sa adopt anumite strategii care sper sa faca separarea si integrarea noastra mai usoara. Vom vedea.. Last Edit: la sugestia Nelei pun si strategiile sugerate de Bia si aplicate deja de Dana , mami de Ana si Daniela, mami de Ama: - voi incepe prin a-i pune Isabelei in rucsacel o poza cu noi trei. Asa ne va avea aproape de ea in timpul cat este la gradinita. - inca dinainte de a incepe gradinita i-am tot spus ca este un loc de joaca frumos, de unde va invata multe, isi va face prieteni, va face serbari, se va distra etc etc - in fiecare zi ii repet ca mami vine intotdeauna dupa ea...de luni vreau sa ii pun un ceas de jucarie la mana fixat pe ora 1, ora la care vine mami sau buni sa o iau de la gradinita. - am inceput deja sa ii dau teme de casa: sa isi invete colegii sa faca puzzle (am cumparat doua puzzle-uri noi special pentru gradi), sa intrebe in fiecare zi un alt coleg cum il cheama pentru a ajunge sa ii cunoastem pe toti, sa o intrebe ceva pe Doamna educatoare etc etc - ne jucam acasa de-a gradinita cu animalele de la ferma...avem cele doua doamne si copilasii din grupa ei care stau cuminti in cerc si asculta povesti, danseaza, spun poezii... Cam astea sunt strategiile pe care vreau sa le aplic in perioada imediat urmatoare. Va voi tine la curent cu ce a mers la noi..:)

3 comentarii:

  1. Sanatate multa Isabelei! Imi pare rau pentru muci.
    Scrie, te rog, despre strategiile ce ti le-au sugerat fetele, or sa ajute mai multa mamici :)
    Acomodare usoara va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa sanatate zanei! Si sa fie cat mai scurta aceasta perioada dificila.
    Isabela oricum este o minune de copil si cu siguranta se va integra repede mai ales daca reusesti sa aplici din spusele Biei.
    Va imbratisez, dragele mele colege de suferinta

    RăspundețiȘtergere
  3. Sanatate multa Isabelei!
    Sunt sigura ca Isabelei o sa ii placa la gradi si mami va putea sa isi vada linistita de ale ei cat de curand. Va pup.

    RăspundețiȘtergere