luni, 17 septembrie 2012

Du-te mami! pa!

Asta mi-a spus Isabela dimineata la 8.10 cind am lasat-o la gradinita. Desi trezirea a fost grea la 7.20 am reusit sa ne bem laptele de dimineata si sa iesim din casa la 7.50. In 5 minute am ajuns (cu masina, pe jos facem 10 minute), ne-am imbracat in tinuta de interior, am salutat educatoarele si ne-am luat eticheta (pestisor argintiu) cu numele ...apoi a mers direct la cosurile cu jucarii...de unde nu s-a miscat toata ziua. Peste tot in jur erau copii ce plangeau sfaisetor dupa maaaaammmmaaaaa (pe mine m-a marcat chestia asta, desi am incercat sa ii linistesc pe cei din jurul Isabelei pentru ca educatoarele erau prea ocupate cu preluatul florilor!!! nu am reusit, mi-a fost frica ca se apuca si Isabela de plans). Nici vorba...i-am spus inca o data ca "mami vine dupa tine cand te saturi de stat la gradi", am pupat-o si mi-a spus : du-te mami! pa! Am iesit si inca 10 minute am stat cu nasul lipit de geam sa vad ce face. Educatoarele continuau sa contabilizeze flori, cativa parinti isi mai tineau in brate pruncii plansi...Isabela rasturna cosurile cu jucarii. Dupa o ora a trecut Buni si s-a uitat discret pe geam. Isabela se juca cu vase de bucatarie la alta masa... Cand am intrebat-o ce a facut mi-a spus ca s-a jucat singura, a gatit pentru copii, a papat supa de varza si napolitana si ...atat." Mai mergi si miine puiule? da mami ma duc sa invat copilasii sa faca puzzle." La ora 1 a preluat-o Buni...cand a vazut-o pe Buni i-a spus cu lacrimi in ochi ca vrea la mamica ei...Asa a fost prima noastra zi de gradinita. Eu una m-am gandit toata ziua daca noi femeile realizam cat ne-am indepartat de menirea noastra de femei: aceea de a naste, creste si educa copii! ma doare sufletul inca in momentul in care ma gandesc cum mi-am lasat puiul in clasa singur intre copii ce plangeau sfasietor dupa mamele lor....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu