joi, 6 septembrie 2012

Intrebare incuietoare

Zilele trecute m-a intrebat Isabela: "Mami din ce sunt facuti oamenii?" . Eu m-am facut ca nu inteleg..."Cum adica Isabela? Oamenii sunt facuti din piele carne, oase, sange..." "Da, da mami...dar carnea din ce e facuta ?", "Din proteine" (mi-a iesit fara sa vreau si m-am oprit...ca probabil ii tineam o lectie de biochimie. Asa ca venind de la catedra luni seara i-am adus un sistem periodic mic, pe care l-am prins pe frigider. Si i-am spus: "Uite Isabela din ce sunt facuti oamenii...carbon, hidrogen, oxigen, azot" si i-am aratat si explicat cat mai simplu posibil ce are in fata. A venit tatal Isabelei acasa...Isabela s-a repezit la frigider, a luat sistemul periodic jos si i-a spus triumfatoare: "Uite tati din ce sunt facuti oamenii...dintr-o bucatica de plastic ca asta"..:))) Cred ca mai trebuie sa asteptam cu explicatiile stiintifice..:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu