sâmbătă, 26 octombrie 2013

Giselle

Gata, am bifat si primul spectacol de balet al Isabelei. M-am gandit ca i-ar place sa isi vada profesoara de balet pe scena asa ca in urma cu doua saptamani am luat bilete la Giselle. Am vrut loja sa nu deranjam un rand intreg daca am fi stat la stal...si bine am facut deoarece in loja Isabela a avut spatiu ca tot actul II sa danseze non stop. I-am citit inainte "povestea" asa ca stia la ce sa se astepte, eu eram pregatita psihic ca dupa primele 10 minute sa iesim si sa plecam acasa. Dar toate temerile mele au fost daramate de un spectacol cu o coregrafie superba si un copil super interesat de ceea ce se petrecea pe scena. De luni ma tot intreba daca poate si ea sa danseze alaturi de Dasa (profesoara ei de balet) pe scena...dupa ce a vazut ieri repeta prin casa pasi dar cred ca finally a inteles de ce nu a fost pe scena..:) Oricum...am venit cu o stare de bine ce sper sa ma tina: sala teatrului a fost plina si cred eu ca erau in jur de 75% tineri. Multi copii, chiar si mai mici decat Isabela, profesoare cu clase intregi (cu copilasi de 10-12 ani)...asa incat cred ca mai avem o sansa...nu crestem DOAR generatii de manelisti si copii de bani gata, mai avem si scapari in tineri ce apreciaza arta si frumosul.

Un comentariu:

  1. La fel de fericita am fost si eu acumdoua saptamani La Anotimpurile lui Vivaldi. Erau si atunci foarte multi copii. Eu am mers doar cu cea mare, dar erai si de 2-3 anisori. Ceea ce e de bine, cum bine zici si tu.

    RăspundețiȘtergere