sâmbătă, 19 octombrie 2013

Intrebare intrebatoare

Nu am postat de foarte multa vreme dimensiunile pe care le avem. Si nu mi-as fi adus aminte sa le postez daca joi seara dupa ce Isabela a venit de la balet (unde au fost masurate toate fetitele pentru a li se face costume la fel) Isabela stand intr-o pozitie admirativa in fata oglinzii din hol nu m-ar fi intrebat: "mami am fundul mare? sunt grasulie?". Moment in care mi-a picat fata si m-a pufnit rasul. Rasu' plansu' de fapt....ca ma gandeam cu groaza cum voi reactiona peste vreo 10 ani cand probabil vom avea aceeasi discutie mama-fiica eu cu 10 ani mai inteleapta (sper!) si ea adolescenta. Deci, date tehnice: inaltime 108 cm si 17,8 kg. Talia si alti cm nu am masurat...inca. Dupa inca cateva ore de balet cine stie cum si ce ne vom monitoriza...:)

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce i-ai raspuns? Pe mine m-a blocat intrebarea! Copilasii sint asa imprevizibili si pun niste intrebari...

    RăspundețiȘtergere
  3. Simplu Amedeya...cum cred ca ii vor raspunde toata viata: nu puiule, nu ai fund mare si nu esti grasulie. pentru mine esti perfecta asa cum esti! Dar asta nu inseamna ca nu o voi ghida spre o alimentatie sanatoasa si un stil de viata activ astfel incat dubiile de acest gen sa se risipeasca...:)

    RăspundețiȘtergere