sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Saptamana de vacanta

Ufff...nu imi vine sa cred ca se termina saptamana de vacanta a Isabelei...si nu am facut nimic semnificativ. Adica...am facut in sensul ca dupa amiezele nu era sfarsita dupa programul de la gradinita si a vrut sa coopereze cu mine si sa bricolam diverse. Am citit...Winnie de plus ,versiunea originala nu cartuliile repovestite(nu ca nu le-am avea...dar parca varianta originala e mai haioasa). Am facut pisici din cartoane, Isabela le-a pictat singura, eu am ajutat-o la ochisori si mustati, apoi am facut calutul de lut ce isi astepta randul din septembrie. Si tot din septembrie isi asteptau randul mozaicul cu caluti si delfinasul ce se cerea vopsit. A desenat singura ponei si tot felul de alte lighioane, am decupat, am lipit, am pictat, colorat, ne-am colorat si mai ales ne-am jucat. Si a trecut extrem de repede o saptamana in care eu imi propusesem o gramada de activitati cu ea si pentru ea. Deseara mergem la chef si miine ne serbam bunicul...dupa care o luam de la capat: ea gradi si eu scoala...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu