miercuri, 16 ianuarie 2013

19,5 ani...3 ani si 4 luni

Da, da , da...ieri a fost ziua noastra. A mea ca am facut 19,5 ani pe un picior (ma maturizez nu?) si a Isabelei care a implinit 3 ani si 4 luni. Motiv suficient de bun pentru un tort grozav (multumesc domana Eva! e hand made dar recunosc ca nu facut de mine...nici nu aveam cum...de luni pana vineri saptamana asta dau examene practice si corectez lucrari de imi vine sa behai!!! plus ca m-a lovit o pardalnica de gripa de sunt ca lovita de tren). Dar una peste alta...m-am serbat asa cum imi place mie cu cei foarte foarte dragi si apropiati sufletului meu acasa...si cu sute de mesaje (nu exagerez, nici mie nu mi-a venit sa cred cate mesaje pe FB, sms-uri pe telefoane si emailuri am primit). Asa ca ...va multumesc frumos tuturor pentru ca v-ati gandit la mine si v-ati luat din timpul vostru sa imi scrieti. Am fost o rasfatata si sunt cu atitia prieteni. Cea mai frumoasa clipa a fost aceea cand am ajuns acasa la ora 19.30 si fiicamea bucuroasa mi-a cantat o ora aproape la multi ani, m-a pupat intr-una si mi-a aratat cele doua felicitari bricolate de ea si de Buni! Chefurile adevarate raman pe sfarsit de saptamana...:)

3 comentarii: