marți, 8 ianuarie 2013

Impresii

Sa le luam pe rand: 1. Impresii de inceput de an...care pe noi ne-a prins la Sopron, pe granita cu Austria la bunii nostri amici Oana si Camil , proaspat proprietari de casa noua cu gradina (superba!!!) ce trebuia "udata". Asa ca ne-am incarcat nasii in masina si doua zile ne-am facut de cap la granita dintre ani in granita dintre Ungaria si Austria. Ce a iesit de fapt probabil ati vizonat pe facebook in direct, daca nu pun o poza si aici:
Gata gata sa dam foc Ungariei...:) Baietii la miezul noptii au dat drumul la artificii direct in gradina vecinilor plina de stuf si iarba uscata...care evident a luat foc. Foc stins cu sampanie (si uite asa sampania noastra Moet s-a dus..era sa zic pe apa sambetei dar de fapt pe focul aprins accidenta de Camil si Sorin) si cu apa adusa la locul faptei in oala mea de sarmale...una peste alta ne-am distrat asa cum nu am mai facut-o de mult timp. 2. Ne-am intors acasa in graba ca sa o gasim pe Isabela cu febra 39...o amigdalita groaznica, nu am avut ce face si a fost musai sa o pun pe antibiotic. Si anul trecut pe vremea asta tot asa am patit. Mi-e o ciuda pe mine de nu mai pot...dar nu am vrut sa risc si sa ajungem la alte complicatii. Ma bucur ca desi e in colectivitate de 3 luni am avut doar o saptamana mai grea cu o viroza urata...in rest a fost relativ ok. Sa speram ca in 2013 nu vom mai avea probleme. Copila si-a revenit bine...asa ca duminica am purces spre... 3. Ski! La Soll in Brexental si la Kitzbuhel. Unde partiile sunt groazve, zapada de doar 90 cm iar vremea tine cu noi ca sunt doar temperaturi pozitive si jos in oras si sus la 1900 m. Desi avem amandoi o febra musculara groaznica posibilitatea de a sta afara si de a contempla Alpii...e priceless. Ne gandim ca in vacanta din februarie se va bucura si Isabela de zapada...ne-am decis sa o inscriem la scoala de ski, nu ne-am decis pentru locatie: Kaprun, Austria sau Val Gardena, italia. Mai negociem. Si apropos de copii, chiar am remarcat cate familii de nemti si olandezi sunt in Austria la ski cu copiii. Si ce frumos se poarta cu ei...spre deosebire de cei cativa copilasi romani pe care i-am vazut pe partie, bruscati sau dusi cu forta de parinti. Fara comentarii. Ce mai vreau sa spun e ca la a doua vizita in Kitzbuhel (prima a fost in 2006) am ramas cam dezamagita de cat snobism exista in lumea asta mica a noastra...statiunea colcaie de romani cu jeepane (doar Q5 si Q6, X5-uri sau mertane GL am vazut) si de rusi care in toate magazinele scot teancul de cate 2000-3000 Euro si numara ca ei platesc totul cu cash! Si ma gandeam in seara asta trecand pe langa magazinul Rolex...cati copii ar putea fi salvati din tot felul de probleme medicale cu doar un sinur Rolex! Desertaciunea desertaciunilor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu