vineri, 17 ianuarie 2014

La pragul dintre....varste

Da, am intarziat cu postarea aceasta 2 zile...si acum printre rulade, salade si torturi (puneti voi accentul corect ...:) trebuie sa spun ca am trecut pragul de la 3 la 4...asa incat de acum voi spune ca am 20 de ani ...pe un picior. Multa lume m-a felicitat, mai multa m-a compatimit (detalii in post viitor), cativa m-au "linistit": "lasa draga ca tu nu iti arati varsta", altii soptit mi-au spus sa iau un xanax pe zi sa nu dau in depresie...ca asta e inceputul sfarsitului. Dar eu sincera sa fiu rad...RAD...rad si ma bucur...sunt implinita, sunt mai femeie ca acum 20 de ani, sunt mai eleganta, mai hotarata, mai citita, mai stilata...sunt FEMEIA de 40 de ani, sunt mama, sunt sotie, sunt fiica...ce mi-as putea dori mai mult? Sa ii invat si pe altii sa accepte sa se maturizeze frumos...asa cum vreau sa o fac si eu. Cea mai draguta a fost Isabela...de luni mi-a cantat zilnic La multi ani. Apoi miercuri a decis brusc ca e ziua noastra: eu 40 ea 4 ani si 4 luni....asa ca a primit si ea cadou si i-am cantat si ei la multi ani. In 3 limbi asa cum a facut-o si ea.... Last Edit....poze cu familia si prietenii buni:

2 comentarii:

  1. La multi ani, Cecilia draga! M-am gandit la tine in 15 si imi pare rau ca ajung sa-ti urez asa traziu..
    Sa fii fericita, sa fii sanatoasa! Esti o minunata femeie de 40 de ani!

    Ps: micuta balerina! Ce draguta este!
    Si bijou-urile din a doua poza sunt tare faine

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Dana ce draguta esti! Iti multumesc mult pentru cuvintele frumoase! Si ne lispesti mult si mie si fetelor din grupul de FB. Va imbratisez cu drag !

    RăspundețiȘtergere