vineri, 24 ianuarie 2014

Prostia nu doare

Din pacate. Ca ar urla unele de le-ar auzi si de pe Marte...Sa ma explic. La invitatie unei fete inimoase si cu multe initiative laudabile m-am alaturat unui grup pe FB intitulat sugestiv "Mamici". Am crezut in prima faza ca e un grup de femei NORMALE preocupate de aspectul acesta atat de important al vietii noastre: acela de a fi MAMICI. Nu neg ca au fost anunturi bune, initiative legate de cazuri sociale si altele, anunturi pentru concerte faine etc etc. Dar cam putine. Marea majoritate a subiectelor dezbatute pe mine m-au descumpanit unele chiar ingrozit. Nu mai spun de cat de agramate erau unele persoane pe acolo (by the way la un post de al meu de azi am vazut si cuvantul semianagramat cu referire la un sef...no other comments! Am avut rabdarea sa caut in dex online cele doua defintii (agramat si anagramat) pentru ca...nu e asa sunt cadriu didactic si e menirea mea sa ii invat pe altii mai ....nestiutori). Dar sa mai fac parte dintr-un grup unde 80% din MUIERI (ca nu le pot numi altfel cu toata bunavointa mea) nu faceau altceva decat sa se atace si jigneasca reciproc cat de des aveau ocazia. Sa abordeze subiecte "inteligente" gen: "oare la 4 luni daca ii dau lapte de vaca pentru ca nu mai am bani de lapte praf ii ok, nu? Ca doara si noi am crescut cu lapte de vaca". II ok dara ca ii ok.,...si de aia tu esti vaca si nu femeie. Ca o femeie si mai ales o mama in primul rand ar alapta la 4 luni. Alt exemplu: "Ce stiti despre siropurile de linistit copii? Copilul meu de 6 kg plange dupa mine intr-una si nu vrea decat in brate". Isabela mea avea vro 6 kg pe la 3 luni...ce naiba sa vrea un copil de 3 luni si de 6 kg???? Sa doarma si sa taca non stop???? Sa sa uite ore in sir in tavan sa nu deranjeze mamica???? Si daca nu o face hai sa il sedam??? Eu as seda-o pe tanti aia ca nu merita statutul de mama. Sa va mai spun? Cireasa de pe tort: "Vand lucrare de diploma cu 300 RON pe domeniul....(erau toate detaliile aici)". Normal ca deja dascalu' din mine nu a mai suportat si am cerut stergerea topicului si penalizarea tantilicii. Nu vreti sa stiti ce mi-au citit ochii....nici eu nu vreau sa imi aduc aminte. Pentru ca daca acesta este nivelul...imi pare rau dar eu nu ma pot cobori chiar atat de jos. Si am demnitatea mea de om fraier absolvent de 2 facultati, 1 master si cu 2 doctorate care a tras ca o disperata sa aiba pregatirea pe care o are si nu a cumparat nici o lucrare de licenta,de master sua de doctorat. Si mai am si demnitatea de cadru didactic care lucreaza cot la cot cu absolventii ei la scrierea lucrarii de diploma. Si care considera plagiatul la fel de penal cu furtul oricarui bun. Daca a vinde o lucrare de diploma sau a cumpara o lucrare de doctorat e un fapt banal si mai ales normal in tara noastra....eu una cred ca nu prea mai avem sperante. Oricum...imi e teribil de mila de acei copilasi cu mame care pot sa puna asa problema. Si ma gandesc cu groaza ce colegi de generatie va avea fiica-mea....ca eu incerc sa ii insuflu aceleasi principii pe care si eu le-am mostenit de la ai mei si de la care nu pot abdica....cu nici un pret!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu