vineri, 10 ianuarie 2014

Spaga cea de toate zilele

De cateva zile pe toate canalele media si pe site-uri nu vedem altceva decat invatatoare, profesori, cadre didactice care cer bani parintilor pentru cadouri de sarbatori, pentru motivare absente, etc etc. Si iar si iar stigmatizam si punem la zid o intreaga breasla: dascalii. Asta e problema Romaniei in luna ianuarie. Banui ca in februarie e iar randul medicilor sa fie facuti cu ou si cu otet...:) Hai sa devin serioasa si sa spun ca NU sunt de acord cu aceasta practica. Nu mi se pare corect ca tu cadru didactic sa te cobori intr-acolo incat sa ceri bani de cadouri. Sa ceri bani! Eu sunt cadru didactic. Si imi asum faptul ca desi sunt ultracalificata sunt platita ca si femeile de servici din mall. Dar imi asum acest fapt pentru ca imi place profesia mea, imi place sa invat si sa modelez caractere, sa fiu printre tineri, sa dau mai departe ceea ce am invatat si eu. Si da, a fi dascal sau medic sau preot cere har. Sunt meserii vocationale. Nu te faci medic sau profesor sau preot ca sa faci bani. Iti alegi aceasta profesie pentru ca ti se va potrivi munca cu oamenii, cu tinerii, cu copiii. Dar...haideti sa facem un exercitiu de sinceritate si sa ne gandim de cate ori am lasat mici atentii (nu neaparat bani) la medic, profesori, fisc etc etc? Pentru ca bine zicea dna Blandu "In Romania spaga e sport national". Ma uitam zilele acestea cum in loc sa discutam despre un fost prim ministru spagar dam vina pe justite ca este condamnat pentru ca a luat spaga. Pai de ce o condamnam pe invatatoare si il compatimim pe Nastase??? care e diferentea? Nu vorbimde cifre ...ca acolo e diferenta imens. Gestul in fond este acelasi... Mi-e sila si lehamite. Atat.

Un comentariu:

  1. În timpul acesta, de când a fost difuzată știrea și până acum, am tot așteptat o reacție ca a ta! Sunt de acord cu tine și îmi doresc să trăiesc într-o țară în care oamenii să fie corecți și în care dreptatea să fie aceeași pentru toți!

    RăspundețiȘtergere