marți, 7 decembrie 2010

Intalnirea cu Raluk si Alex


Nu pot sa nu consemmez in jurnalul Isabelei si ziua de sambata 4 decembrie cand am avut placerea de a intalni o mamica deosebita si un baiat frumos si cuminte: Raluk si Alex de la Baia Mare.

Pe Raluca o stiu de pe froumul DC, mi-a placut si imi place stilul ei de a-si creste si educa copilul, cat mai aproape de natura, de tot ce e natural si bio. Convingerile ei sunt bine documentate, are argumente solide astfel incat e o placere sa o citesti pe forum sau pe blog-ul ei.

Din pacate noi am ajuns mai tarziu si cu un aparat foto fara baterii. Dar tot a reusit tati sa faca ceva poze. Cele mai multe si mai reusite le-a facut Raluca si tati de Alex.

Pe mine cele doua ore petrecute in compania lor m-au incarcat de energie si m-au binedispus chiar daca nu am stat locului o clipa...am alergat non stop dupa cei doi copii atomici Isabela si Alex.

Sper sa mai repetam figura mai des si poate si cu alte mamici!

Un comentariu:

  1. Cecilia, multumesc mult de cuvintele minunate! Nu merit, dar le fur acum daca le-ai scris, si mi le intiparesc :).

    Si eu abia astept sa facem la Cluj o intalnire mare mare! Te pup cu drag!

    Ahhh si e minunat de frumoasa poza Isabelei cand spune ca nu-i bunica in jur. Nu stiu daca de pe picasa poti downloada sau vrei sa ti-o trimit.

    RăspundețiȘtergere