luni, 13 decembrie 2010

Mancam singurele

Asta a fost surpriza pe care ne-a pregatit-o Isabela pe cand ne-am intors de la Viena. Am gasit-o mancand singura...e totala cat poate fi de tacticoasa si serioasa cand maninca ea singura. E adeverat ca nimereste mai mult urechea, masa, covorul decat gurita ei...dar ce mai conteaza!

Asa arata la finalul mesei:


Noi suntem super obositi dupa escapada de la Viena. Dar ne-a prins bine, ne-am incarcat bateriile, am vazut lucruri frumoase, ne-am imbracat si noi elegant (eu una imi doream asta de ceva vreme), am ascultat muzica buna, am vazut prieteni dragi, am mancat in cateva restaurante exquisite...si am avut si cateva ore de shoping. Spun doar ore pentru ca de obicei aveam 2-3 zile de SCS...de data asta am facut Mariahilfe Strasse (nu am mai facut asta din noiembrie 2008). Sper ca l-am ajutat bine pe Mos Craciun sa ne ia cele mai frumoase dar mai ales utile cadouri...abia asteptam sa le avem sub brad!

Un comentariu: