marți, 21 decembrie 2010

Vizita lui Andrei



Afara au fost azi peste zi - 6 grade. Seara vad ca iar am ajuns la -10. Din cauza asta nu am stat mai mult de 30 minute afara...asa ca nu am putut "povesti" si socializa cu Andrei cum faceam de obicei. Prin urmare ne-am vazut si seara ...

Las pozele sa ilustreze bucuria, chiotele, larma, veselia celor doi pici si a parintilor lor...E o muzica atat de placuta sufletului sa ii auzi pe cei doi prieteni "zumzaind" prin casa! Un cadou special inainte de Craciun...



2 comentarii:

  1. Mai, da Stefi de la Bucuresti are un contracandidat serios, zau asa!:)

    sunt tare draguti amandoi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dana te pup! Pai ca orice domnisoara care se respecta are mai multi curtezani....nu? Sunt asa de dragalasi si asa frumos se inteleg incat ne face placere sa ii vedem impreuna. Eu ii vad ca sora si frate ...nu pereche..:))

    RăspundețiȘtergere