duminică, 12 februarie 2012

Poveste de iarna

Acesta e titlul piesei pe care a vazut-o azi Isabela. Pentru ca daca tot e duminica, frig afara (unde nu poate sta mai mult de 1 ora) bunicii au decis ca e varsta la care poate asista la un spectacol de teatru. Asa ca ieri seara m-am documentat pe site-ul teatrului Puck si am am vazut ca azi de la ora 11 si 12.30 erau programate doua spectacole in limba romana pentru copilasii peste 3 ani. Cum la inaltime ne incadram la 3 ani ai mei au incercat totusi sa vada daca gusta fata teatrul de papusi. Eu sincera sa fiu nu credeam ca vor rezista mai mult de maxim 20 minute dar se pare ca Isabelei i-a placut asa de mult ca finalul celor 45 minute de spectacol nu se mai dadea dusa.
Apoi dupa ce a ajuns acasa mi-a povestit pe skype tot spectacolul si eu am dedus ca a fost o adaptare dupa Bambi (una din povestile ei favorite). Mi-a povestit de doua ori toata actiunea, despre caprior si caprioara si lupii cei rau care faceau uuuuuuuuu si pisica rosie, prietena capriorului. E asa de draguta si expresiva cand explica....mai ales cu patima cum a facut-o azi.
prin urmare am decis ca peste doua saptamani, cand iarasi este programat un spectacol pentru cei de 3 ani vom merge din nou, de data asta la Alladin. Pana atunci a promis Buni sa ii citeasca povestea ca sa inteleaga si Isabela despre ce e vorba.
Noroc cu skype...parca trece mai repede vremea mai ales cand desenam impreuna, ii spun povesti, imi povesteste ce a facut si ce face, ma pupa (of ca ma topesc toata), ne uitam la Mickey mouse ...hai ca mai am putin si ajung acasa (asa ma incurajez din ora de ora).

3 comentarii:

  1. Tiii mami,ce fetita mare ai! Bravo Beia!
    Hai ca trece repejor timpul si acus vii acasa. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superfain ca a avut rabdare sa stea la o piesa de teatru!
    Ai o fetita superdesteapta, Cecilia (are si pe cine sa mosteneasca, asta e clar!) Cand revii, sa o pupi si din partea mea ca tare-i scumpicica.

    Te cred ca te perpelesti de dorul ei...dar timpul zboara atat de repede incat nici n-o sa-l simti.

    RăspundețiȘtergere