vineri, 3 februarie 2012

Home sweet home

Uau ce bine e acasa! Chiar daca afara ninge ca in povesti si auzim la TV tot felul se stiri apocaliptice ca se blocheaza Romania eu sunt linistita...sunt acasa, acum a ajuns si Sorin...e cald, e bine, miroase a papa bun iar Isabela e asa de fericita ca ne are pe amandoi acasa incat zbantuie de fericire de la unul la altul si inapoi..:)
Azi de dimineata de cand s-a trezit nu s-a mai desprins de mine...am stat si am vegheat-o cat a dormit si mi s-a parut ca asa de mult a crescut in ultimele 10 zile in care nu am fost langa ea.
Vorbeste atat de multe si exprima ce simte: "mami mi-e frig, mami mi-e cald, mami Beia a transpirat, mami Beia vrea papa, mami Beia mege a somn". Am fost si cu saniuta afara si am stat o ora...era relativ ok..ningea si erau (doar) -8 grade.
Vreau sa treaca cat mai greu weekendul asta si sa ne bucuram de noi si atmosfera vesela si calma din casa noastra...e asa de bine Acasa!

2 comentarii: