marți, 31 ianuarie 2012

Nevicherà stanotte! Rapidamente tornare a casa!

Da..asa e..de ieri seara asta aud intr-una..la TV, la radio, pe afisierele autobuzelor, la laborator. Asteapta ninsoare in noaptea asta si sunt socati italienii. Asa ca azi au facut (iar!!!!) zi scurta. La ora 16 au inchis laboratoarele si au trimis lumea acasa sa nu ramana blocata in Sesto Fiorentino. Nu va spun ce nebunie a fost pe tren si prin bus...
Acum va dati seama ca eu care vin de la zapada de jumate de metru si -15 C ma distrez de numai cand ii vad cat sunt de stresati. Dar in acelasi timp ma gandesc uite dom'le macar sunt organizati. Dau sfaturi peste tot despre ce sa isi tina in masina, in rucsac, cum sa se imbrace bunicul, copilul, nepotul, ce si cat sa mananci sa faci fata frigului...pe unde sa te aventurezi si pe unde nu, au blocat accesul camioanelor mari pe strazile care ar putea fi inzapezite...ce sa mai...la ei desi ninge o data maxim de doua ori pe an iarna nu ii ia prin surprindere. La noi ninge ne nspe mii de ori pe an si tot timpul suntem depasiti de situatie. No comment.
Stressul meu cel mare e sa nu inchida si aeroportul pentru ca eu joi vreau sa ajung acasa...

In alta ordine de idei de cand am venit aud acelasi lucru: vai ce greu e in Italia, vai ce greu ne merge, vai ce rau e, am emigra dar nu stim unde, nu avem aia, nu putem astalalta...sunt socata. E adevarat ca s-au deteriorat mult conditiile de la ei...se vede in numarul din ce in ce mai mic de studenti si mai ales de stagiari pe care il au...dar nu cred ca putem compara situatiile. Oricum pe ziua de azi sunt happy happy joy joy...finally am facut ceva experimente. Nu pe proteina mea (pe care inca o astept cu nerabdare) ci pe alt marker...dar am vazut cum merge treaba cu sandwich assay si cam cate etape presupune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu