miercuri, 4 ianuarie 2012

Pregatiti pentru zapada?

Noi cu siguranta da!
Asa ca miine dimineata purcedem catre Austria mai precis spre Wagrain unde ne vom relaxa si goli mintea cateva zile la schi. Desi acum o saptamana nu eram convinsa ca mergem datorita problemelor Isabelei acum cred ca ne dorim o saptamana de zapada iar eu mai ales de ...somn!
Ieri ne faceam calendarul anului si am ajuns la concluzia ca vom fi porumbei calatori anul asta, tare multe ni se arata ..sper sa facem fata fizic si material. Sanatosi sa fim, in rest le vom descuca noi cumva...
Asadar.....paaaaaaaaaaaaarrrrtiiiiieeeeee!

6 comentarii:

  1. Hehe, super, Cecilia!
    Sa veti o vacanta de vis!
    Sa neaparat poze, multe poze!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa va incarcati bateriile de frumos si liniste!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim fete dragi! Acum facand bagaje am spus cu voce tare ca abia astept sa faca Beia 3 ani sa o luam cu noi pe munte si sa o invatam sa schieze. E groaznic fara ea...dar trece repede si acasa ajungem...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ma intrebam ce-o sa faceti cu Isa...dar am citit ca o lasati acasa. Eu mi-o inchipuiam deja cu ditamai claparii in piciorusele ei mici de zana.

    Speram ca v-ati incarcat bateriile.

    RăspundețiȘtergere