marți, 17 ianuarie 2012

Mostre de isabeliana

Imi tot propun de o luna sa mai scriu cateva mostre de isabeliana...pe zi ce trece spune Isabela tot mai multe cuvinte si mai corecte dar cateva raman preferatele ei (si ale mele desi ma abtin cu greu sa nu le repet dupa ea si sa nu mor de ras):
Girafa - dasata
Picioare - taptaie (pana ne-am prins ce e taptaie a trecut ceva vreme..o intrebam intr-o seara si eu si Sorin ce e aia...sa mearga sa puna mana pe ea/el/alea....s-a dus si l-a prins pe taica-sau de picior stragand "asta e tati taptaie, taptaie! Nu telegi????")
Elefantul - fantul
Portocala - pototaia
Pantalon - paiaion
Tigrila e in sfarsit tigrila dar o buna bucata de vreme a fost gheda!
In rest deducem ce spune (in propozitii!) sau intelegem fara probleme. Ce constatam zi de zi e ca deja vorbeste mai mult ca noi...amandoi..:)

Un comentariu:

  1. :) sunt asa dulci cu micile lor cuvinte inventate... eu una imi incing creierii incercand sa gasesc un fir de logica in adoptarea lor... :)

    RăspundețiȘtergere