vineri, 20 ianuarie 2012

Pauza

Cred ca perioada ce urmeaza va fi o luna de pauza pentru blog. Desi imi propun ca macar in weekenduri sa mai apuc sa postez cate ceva pe aici.

Am de fapt mai multe idei in cap....am ajuns (deja!!!) la faza la care imi spune Isabela : mami, nu pupe! Adica o pup prea des si deja e obositor/agasant pentru ea. Cred ca imi fac plinul pentru cele 10 zile ce vor urma departe de casa.

Apoi am avut timp sa ma dau un pic pe blogurile pe care le urmaresc cu drag si am vazut niste link-uri interesante pe blog-ul Ralucai (multumesc!!!! esti de milioane...o mini enciclopedie). Am descoperit si un blog scris de un tata super haios (blog-ul, desi banuiesc ca si tatal e la fel..:) care tocmai postase despre reintoarcerea mamicii la munca si dilemele pe care le ridica aceasta reintegrare sociala. Si iarasi m-a facut sa ma intreb daca e bine ceea ce fac, daca deciziile mele sunt corecte si in ce fel o vor afecta pe termen lung pe Isabela. Si iar am avut o noapte de problematizari interne traduse prin insomnie (of course, deja devine obisnuinta). Si tot nu am fost capabila sa raspund la multe din dilemele mele...oricum ceea ce m-a amuzat in postare era determinarea de a se muta la tara si de a munci pamantul. M-a facut sa zambesc si sa imi spun in sinea mea...o idee minunata dar foarte putin fezabila in tara noastra. Si stiu asta pentru ca noi avem o casa la tara (sau ma rog, foarte aproape de tara), stiu ce inseamna sa muncesti pamantul si cati bani inghite hobby-ul asta. Pentru ca de la scara de hobby la productie in masa (ceea ce ti-ar putea asigura un venit sigur si constant) e cale lunga si pici din nou in aceeasi capcana...minim 12 ore de munca/zi iarna, vara. Asa incat eu raman la ideea ca da, e bine gradina ta si casa ta la tara dar iti trebuie cel putin un job (adica unul din parinti sa aiba job sigur) pentru toate acele cheltuieli care nu pot fi platite cu un cofrag de oua sau cos de rosii. Parerea mea...

Si ca ultima idee ma distram caci mi-am adus aminte de alte cuvinte de ale Isabelei in isabeliana pe care le-am ratat in postul trecut:
talpe-talpa/talpi
paiuci- papuci
coioane - creioane
caioci-carioci
( a se retine ca suntem in etapa in care coloram si desenam tot ce prindem...de la pereti..ce bine ca avem lavabila! la cutii, hartii, plicuri...si mai ales fata Isabelei pe care de obicei isi deseneaza mutati = mustati si puncte)
togogo- televizor
teiecomanda - telecomanda
iaptop- evident laptop
caiutor - calculator

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu