vineri, 27 ianuarie 2012

Zi normala...pentru italieni...aiurea complet pentru mine!

Sa incep prin a va spune ca de cand am aterizat la Florenta e ba o greva ba o manifestatie ba tot felul de certuri pe la TV, prin parlament etc etc...toti se plang cat le e de greu si ce dura a devenit viata de ceva vreme. Si ei iau masuri...ies in strada si fac greva.
Azi a fost randul trenurilor sa faca greva...dupa ce initial au spus ca doar vor fi mici pertubatii in final au anulat toate trenurile regionale. Asa ca eu de la 9 la 12 m-am plimbat de la o gara la alta (bine ca mergeau autobuzele...dar doar cele interne..cele care fac legatura cu Sesto Fiorentino nu au circulat nici ele) ca in final sa renunt sa mai ajung la laborator. Pentru ca, nu e asa, din orasanca de Cluj am devenit navetista, schimb doua trenuri si un bus sau un tren si doua bus-uri sa ajung la laborator. Am vorbit cu colegul meu la telefon (italian) care m-a linistit spunandu-mi ca nici altii nu au ajuns si ca oricum el se pregateste sa plece acasa ca e vineri doar...zi scurta! No other comments!

Apoi am lucrat putin dupa care am luat-o la picior spre Palazza Vechio si Galeriile Uffizzi. Of course ca prima zi in care pot sa il vizitez fara sa fac coada de 3 km e 5.02.! Sorry...I will be home. Asa ca ramane pe alta data. In schimb miine vreau sa ma duc sa vad museo Galileo (de stiinte) care nu e chiar atat de solicitat si unde am mai gasit bilet.

In drum spre apartament am aflat ca tocmai a fost un cutremur de 5.4 grade pe scara Richter. Fiind pe centru nu l-am simtit...nici pe el si nici cele doua replici ce au urmat...Sper sa se opreasca la atat si sa nu ne mai surprinda la noapte cu alte replici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu