sâmbătă, 16 iunie 2012

20 de ani de la terminarea liceului

Trece timpul asta, zboara...parca mai ieri ieseam pe poarta scolii sa mergem la cursul festiv...incolonati frumos, in tinute alb-negru, cu lacrimi in ochi (unii dintre noi am fost colegi 12 ani de scoala), plini de emotii dar mai ales de temeri, plini de sperante si gata sa ne luam zborul...noi clasa XII C, profil chimie-fizica. Si iata-ne dupa 20 de ani...doamne sofisticate si domni seriosi, cu cariere fulminante si familii frumoase, cu copii (si fara), cu casnicii esuate sau updatate...cu riduri in plus si fire albe dar tot noi, clasa XII C, profil chimie-fizica din celebrul Liceu de Stiinte ale Naturii. Noi alaturi de oameni deosebiti, care ne-au format si modelat caracterele, ne-au imbogatit cunostiintele, ne-au indreptat spre profesiile noastre si care ieri cu lacrimi in ochi ne povesteau cat sunt de mandri, de incantati si de uimiti de ce am fost si ce am devenit. Iar noi, din nou plini de emotii si cu lacrimi in ochi le-am multumit. Pentru ca in tot ceea ce am realizat e si contrbutia lor...a Dascalilor nostri! Noi si dascalii nostri: Emotii, emotii...se striga catalogul: Colegele de banca: Ne-am propus (pentru ca ne-am simtit asa de bine) ca in prima vinere a lunii iunie in fiecare an sa ne revedem...sa nu mai asteptam iar 10-20 de ani pentru asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu