miercuri, 6 iunie 2012

Premiera

Nu asta imi doream sa fie prima postare a lunii iunie, luna prin definite a copiilor si copilariei...dar asta este. Raportam primul cap spart (al nostru nu al altora, a se face diferenta...:). Cu plansetele de rigoare si spaimele si stressul meu. Totul s-a intamplat foarte rapid, in parc alergand dupa o alta fetita. Au cazut una peste alta (cea mai maricica peste Isabela) si Isabela a dat una buna cu capul de beton. Are o rana urata dar sub 2 cm asa ca nu am considerat ca e nevoie de copcii si prin urmare nu am ajuns la urgente ci am oblojit-o eu acasa (ca sa nu se zica ca nu imi folosesc cunostiintele de farmacista...doar in automedicatie si la oblojit mandra). Acum stau cu ochii pe ea ca pe butelie sperand sa nu vad urmari gen stari letargice, voma, etc etc. Totul are un inceput...dar zau ca pe mine ma doare totul de 1000 de ori mai tare decat pe ea.

6 comentarii:

  1. :((( imi pare tare eu!
    stiu ca sunt inerente astea, dar ma ia cu fiori de fiecare data cand citesc la voi si ma gandesc ca se poate foarte bine sa ni se intample si noua.
    va imbratisez, sper sa fie ok totul cat mai repede!

    cu ce ai dat-o? a fost rana deschisa, sa inteleg, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. :(( Ce trist :( Imi pare tare rau sa citesc despre asemenea patanie a zanei.
    Pup sa treaca repejor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cecilia, sper din suflet că Beia este mai bine şi că aţi rămas doar cu spaima. Voi, parinţii, iar mititica să uite repede.

    Off, ca asta-i spaima mea a mai mare. Şi nu reuşesc sa îmi dau seama de unde mi se trage frica asta de cazaturi în care este implicat capul. Ana noastră coboară adesea o pantă în alergare. Nu respir până ajunge jos. Ba mai mult, in incercarea de ma stapani să strig ín urma ei, mă opresc şi pur si simplu încep sa mă rog să-şi termine cursa cu bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. pupici sa treaca,bine ca n-a fost mai grav:-*
    si eu stau cu frica-n san de fiecare data cand alearga fara tinta(cam tot timpul cand e pe-afara) si recunosc ca nu prea imi iese faza cu abtinutul in ultima vreme,asa viteza are[bang]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fetelor va multimim de intrebari si gandurile bune. E ok Beia, are un cucui dar atat. Vroba lui Sorin..asta e doar inceputul. Trebuie sa ma educ sa nu ma mai panichez in halul asta...ca probabil vor mai urma cazaturi.
      Weekend frumos, va pup!

      Ștergere