marți, 31 iulie 2012

D'ale Isabelei

"Mami tu esti o vaca flumoasa, eu sunt o vitzica bebelusa iar buni o vaca satula"...ce noroc ca am slabit 12 kg ca altfel chiar o credeam si dadeam in depresie..:) "Tati...e ca balaulul din povestea cu Tom balaulul...scoate fum pe nas" (tati fumeaza pe balcon si noi il admiram din living...) "Nu sunt o mamalutza sunt o mitzulache. Ca asa imi zice mami" (corect, ma mai scap si ii spun mitzulache) "Mami ti-am facut o ocina"(tarziu m-am prins ca e vorba de cocina= a strans toate hainele din casa pe care le-a gasit, plus perne si paturi, le-a pus in mijlocul casei si s-a urcat pe ele) "in camela mea am facut o halababula" (adica harababura, asa e, isi scoate jucariile din toate cosurile si cutiile si face "baie in jucarii") "Isabela ce ai facut tu azi? Plostii mami!" (deja!!!) "Mami putem cumpala toate jucariile din magazin? Nu Isabela, nu avem bani pentru toate si nici loc unde sa le punem. Dar mami cand o sa ai bani putem cumpala toate jucariile din magazin?" "mami unde se duce sa doarma soarele noapte? ce, el are pat?" (buna logica) "mami asa e ca nu mai esti supalata? ca asa sunt copiii, fac plostii " (citare Buni,e ea o aude cu argumentul ca asa sunt copiii) "mami eu te iubesc ca esti a mea" (cea mai frumoasa declaratie ever)

4 comentarii:

  1. Draga de ea, a trecut deja la perle :))
    Sa va tineti de-acum...si aveti grija ce vorbiti :))))
    Pup dulce pe Isabela cea isteata. Pardon... pe Mitzulache.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lili...e o perioada de aur! Minunata. Nu ma mai satur de ea. Nu ma mai satur de Isabela...
    O privesc cand doarme si ma mir cat de frumoasa e...si realizez ce minune traiesc. Apoi dupa ce se trezeste si o aud...cum ne da sfaturi, ordine, ne pune la punct, rade, ne scoate pe usa si ne spune : o zi buna , mami, o zi buna, tati...ma topesc toata. Si vreau iar si iar si iar...
    da, ne cenzuram...dar ne mai surprinde cu cate un cuvant urat si atunci sa o auzi: epitete, mami! epitete tati...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) sunt curioasa de unde vine analogia cu vacile... care, recunosc, e dureroasa. :))
    12 kg, zici?! Bravo! eu din Martie pana acum am reusit sa dau jos numai 10... dar parca nu se vad. :(

    Sunt dulci foc in etapa asta. :) Enjoy! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabi...analogia nu stiu de unde vine dar Isabela e mai mult pe la Beclean pe la bunici si viziteaza fermele din zona. Asa a ramas foarte impresionata de un vitelus si de cai. Zilnic aud "Mami vleau un vitel. Mami ne luam si noi un calut?"
    Hai ca 10 kg e super...esti pe drumul cel bun.

    RăspundețiȘtergere