sâmbătă, 7 iulie 2012

De toate...amestecate

Pfuiii timpul asta zboara nu alta. Imediat e mijloc de iulie..si eu tot ingropata in examene, lucrari de ale studentilor, prezentari pentru o scoala de vara, scris la cate 2-3 articole in paralel...din astea, casnice as zice..:) Si nu mi se arata sa ma linistesc decat asa...dupa 24 august..:( Alta data pe vremea asta eram retrase la umbra la resedinta de vara. Acum doar sper sa ajung weekendul viitor sa instalam piscina. S-au intimplat multe de cand nu am mai postat. Le iau pe rand: 1. facem la olita...totul a decurs natural..desi olite avem in ambele bai de un an si mai bine dintr-o data Isabela (care acum se prezinta Isabela, am trecut de faza cu Beia) m-a anuntat : mami fac pishu. Pai hai copile sa mergem la olita, vrei? Da! Si asa am inceput sa facem pishu la olita. Si caca...dar la ala e mai cu dichis...ca mergem cu cartea si citim (offf...exemplu prost dat de mama-sa). Si in parc mergem la copacel la pishu. Nu am renuntat de tot la scutece..la somnul de amiaza si de noapte mai are scutece dar in rest avem chilotei. Cu Winnie, Aiurel, Kitty si toate personajele indragite. Si din cauza asta am surprize in parc cu ea...un doi isi arata chiloteii la toata lumea...si cateodata daca nu sunt langa ea si ce are pe sub chilotei..:) 2. Am trecut printr-o viroza foarte urata care a debutat vinerea trecuta cu febra 40 (ca niciodata) si a tinut-o tot asa pana miercuri seara. Am avut si o perioada diaree asa ca am trecut pe regim, dr de familie i s-a parut si ca ii sunt inflamate si rosii amigdalele...cert este ca a trecut si am ramas doar cu o usoara indispozitie ...eu din cauza asta am ratat cele 5 zile de Germania promise de tati...asta e, Isabela sa fie sanatoasa ca Germania nu se muta. 3. Vorbeste din ce in ce mai multe. Isi citeste cartile (pe unele le stie pe de rost). Spune poezii vreo 4-5, bunica a invatat-o si rugaciuni (2), canta diverse cantecele de copilasi, ar dansa non stop si pe orice muzica. Face cate o boacana, o cert, apoi vine si ma pupa zicandu-mi : "ma ierti mami, ma ierti? te iubesc mult". Ma musca sau ma pitiga (rau, ca toata sunt vanata pe miini si picioare) si apoi imi spune : "mami am facut asta de drag". 4. Offff...avem fixatie deja pe puzzle. Suntem la cele de tip minge pentru copilasi de 4-5 ani si nu se mai satura de ele. A inceput sa aprecieze si fermele de iepurasi si purcelusi de la Playmobil. Asa ca tati are tema sa ne mai aduca playmobile din Germania. Isi insira animalutele pe masa din living si se joaca singura si cate 40 de minute. 5. ne pregatim sa redecoram camera Isabelei...de gradinita. Transformam patutul in pat de om mare, ii pun rafturi si masuta cu scaunele. E prevazut tot pentru august. In fiecare zi ma intreaba cand facem camera de om mare..:) La fel cum in fiecare zi ne intreaba cand mergem la mare, miine. NU, la inceput de august! 6. Luni seara am avut bucuria de a-i cunoaste face to face pe Aidan, Maria si Sergiu. Uau...dragoste la prima vedere. Nu i-am mai putut dezlipi unul de altul (desi la inceput cam 30 de min s-au cercetat reciproc fara sa se atinga sau sa isi zica ceva). La final Aidan vroia sa vina cu Isabela acasa la ea fara mama lui. Vai ce l-as mai fi luat. E un baietel dragut cu ochi superbi! Iar Maria este incredibil de frumoasa si fina. Ne-am simtit tare bine impreuna si speram sa avem sansa de a-i revedea cat mai curand. Cam astea sunt noutatile. Sper ca urmatoarea postare sa fie de la firul ierbii si de sub caisul cu caise coapte de la Beclean..:)

2 comentarii: