marți, 17 iulie 2012

Minus

Minus 10 kg in aproape 3 luni. Dar nu despre asta vreau sa vorbesc cat despre stilul de viata pe care mi l-am impus si care vad ca da roade. Ma simt mai plina de energie ca niciodata, arat mai bine ca acum 10 ani (desi lumea ma intreaba de obicei daca sunt bolnava sau daca imi caut amant...:D, nu e banc, intrebarile astea sunt cele mai frecvente la cei ce ma vad rar...si care de obicei raman uimiti de cat de slaba sunt). Si daca da roade la mine ma gandesc ca treptat sa transfer stilul meu de alimentatie (fara grau si fara zahar!!!) si la cei din jurul meu. Da, mananc mai putin dar mai sanatos. Putine fructe (ca au zahar la greu si fructoza si alte tampenii care aduc calorii multe si principii active putine) sau daca mananc sunt cele din gradina alor mei (astept cu nerabdare afinele de la munte...am abuzat de cirese si caise, acum ma mai incanta cate o felie de pepene rosu) dar multe legume si cat mai mult in stare cruda, carne cat mai putina si daca e, e de curcan sau pui pe gril sau la cuptor, kefir, branza de vaci (cand am timp mai fac in casa), urda, iaurt si lapte in cafea, peste, maruntaie, tarate de psyllium si de ovaz, alge, ciuperci, goji berry (la greu, ne certam pe ele cu Isabela), orez salbatic, quinoa in salate...cam astea sunt alimentele din meniul meu. Am noroc ca e vara si gasesc legume (deja le avem in gradina, rosii, castraveti, ardei, dovlecei, varza, brocoli, spanac, conopida toate sunt productie proprie) pe care am ajuns sa le combin in cele mai nastrusnice feluri...dar parca pun mai multe ierburi, condimente, ulei de masline exclusiv...si toate au alt gust. Asa..joi ma duc sa imi fac analizele...Ca, Mg, Fe, glicemie...dupa cum ma simt sunt convinsa ca sunt in parametri...dar trebuie sa am "dovezi stiintifice" pentru cei din jur care ma acuza ca ma imbolnavesc daca mananc ceea ce mananc...:) Hmmm...am spus ca sunt mandra ca intru in haine nr. 38? Dar in acelasi timp trista ca trebuie sa imi donez colectia de rochii business de la Nissa, Fala, Steilmann ca toate sunt 42 sau 44 si imi sunt muuuuult prea largi...:D. Si ca port blugi skinny...cum nu am mai purtat din facultate (din prima!!!)??? E incredibil ce stare de bine imi dau toate astea...

5 comentarii:

  1. Wow!!! Traiasca blugii skinny!:)
    Bravo Cecilia, ma bucur tare ca iti este bine.

    Ai gasit deja la cine sa donezi hainutele? Vin si eu cu o idee, sa pui un anunt pe "canapea" si poate vreo mamica le-ar primi bucuroasa..nu stiu daca-i ok, e doar un gand.

    Te imbratisez si tine-o tot asa, cu treaba buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si raspund aici pentru ca pe blogul tau nu pot (of, of). Pozele de la Rossillon sunt superbe. Asta si pentru ca modelele sunt superbe dar si pentru ca fotograful e talentat. Asa ca te rog sa ne mai incanti cu poze ca tare bine fac la moral...:)

      Ștergere
  2. Felicitari, Cecilia!!! E grozav! Am avut si eu experienta asta intre cei doi nazdravani si imi amintesc sentimentul ala placut cand ai reusit sa te cuceresti pe tine insati! Dar, desigur, noi o sa ne facem ca nu te credem pana cand nu ne arati fotografii sau, si mai bine, pana nu ne intalnim inca o data sa vedem cu ochii nostri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fete dragi va multumesc..o sa pun poze dupa ce ne intoarcem de la mare. Asa..la costum de baie comparativ 2011 cu 2012...:)
    Dana...am deja o lista lungaaaa...prietene si colege care s-au inscris la "licitatie". Si ma gandesc serios sa fac o licitatie si banii obtinuti sa ii donez...sunt atitia copii care au nevoie. Si apoi sa fim serioase...fetele din grup sunt toate super fotomodele. Ce sa faca ele cu rochii 42? Ca intra cate doua intr-una...:) Dar e o idee buna.
    Bia eu te astept cu drag la Cluj cand vrei tu (ca banuiesc ca Joly e de fapt Bia, nu?).

    RăspundețiȘtergere
  4. Cecilia, te felicit din suflet ca ai reusit sa-ti impui sa faci schimbari in alimentatie. Este grozav ca vezi si rezultatele!
    Oh, 38 este un vis implinit!!

    Tine-o tot asa!

    P.S. Si eu ma abonez la poze :)

    RăspundețiȘtergere