marți, 21 august 2012

Concediu

Da, ati dedus, am lipsit din peisaj pentru ca am fost in concediu. la mare. la soare. Fara laptop (doar cu tableta lui Sorin si telefoanele mele inteligente dar nici macar nu le-am dar voie sa imi aduca norii pe cerul senin...asa ca nu am deschis mailul). Si nici acum nu l-as fi deschis dar sunt la Praga la cel mai mare congres de electrochimie si am deschis laptopul des sa mai notez cate o idee de cercetare, sa mai scriu o adresa de mail si sa mai caut diverse surse de finantare. E cald, asa ca asta ma indeamna sa stau cuminte la lucrari, se poate iesi doar seara din hotel cand temperatura ajunge pe la 32 C. Dar...Praga e magnifica. Poze si de la mare si de aici...din 27 incolo. Cand se termina concediul...activ..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu