vineri, 24 august 2012

Isabela si marea...

Anul acesta vacanta noastra la mare a fost la Nessebar, Bulgaria. Locatia e superba, marea frumoasa, resortul cu servicii ok (mai putin apa din piscinele pentru copii care nu a trecut de 24 grade), camerele mari si aerisite, mancarea buna (si prea multa dupa parerea mea de nemancatoare)...una peste alta daca nu ar fi fost drumul atat de lung si ingrozitor (via Brasov, Bucuresti, Giurgiu, pauza de somn, Varna si Nessebar la dus respectiv Nessebar, Giurgiu, Sinaia cu pauza de dormit peste noapte, Sighisoara, Cluj la intoarcere) totul ar fi fost super. Tara asta a noastra ar fi asa de frumoasa daca am avea si infrastructura. Am stat 2 ore pe centura Bucurestiului si la dus si la intors si 1 ora si 45 min intre Sinaia si Predeal...no other comments. Important este ca Isabelei i-a placut marea, apa, soarele, nisipul (ohohooo...am si carat acasa in galetusa cu scoici cu tot) si asta este ceea ce conteaza. Puiul lui mami...sau a lui tati?
Apa! Nisip! Soare! Yupii...

4 comentarii:

  1. Pupam veselia mica! Si m-ai surprins cat esti de slaba in prima poza!

    Noi catre Bucuresti mergem pe Pitesti, deci pe Valea Oltului, prindem si 2 bucati de autostrada.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Raluca dar nu sunt chiar asa de slaba (zic eu ca mai trebuie cam 3 kg sa fiu iar zana....cam ca acum 10-15 ani). Si da...Isabela a fost cea mai fericita si s-a bucurat la maxim de mare, soare si nisip..:)
      Noi am vrut sa evitam tirurile de pe valea Oltului si statul in stau in caz de accident...de asta am mers pe Valea prahovei. La intoarcere am dormit la Sinaia si nu am avut ce face...asta este.

      Ștergere
  2. Si eu, am crezut ca e altcineva in prima poza. Sunt uluita. Felicitari.
    Ma bucur ca v-a priit concediul si ca Isabelei i-a placut. fericirea ei merita orice asteptare. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam Gabi...hai ca astept cu interes si impresiile dar mai ales pozele voastre. Cum v-at descurcat cu doi copilasi energici?

      Ștergere